$
הייטק והון סיכון

StartApp רוכשת את אפליקציית המקלדת Kibo

קיבו מפעילה מקלדות סמארטפון ממותגות, עבור מועדוני ספורט כריאל מדריד ומותגים עולמיים כהלו קיטי. הרכישה תאפשר ל-StartApp לשלב את המקלדות בשירותי ניתוח הפרסום המקוון שלה. סכום הרכישה טרם נחשף

הגר רבט 12:5015.08.17
חברת הפרסום במובייל StartApp הודיעה היום (ג') על רכישת אפליקציית קיבו (Kibo) שפיתחה מקלדת ממותגת עבור מועדוני ספורט כריאל מדריד ומותגים כהלו קיטי. סכום הרכישה ופרטיה לא נמסרו. החברה צפויה לשנות את שם המותג ולצרף חלק מעובדי קיבו לשורותיה, אך תמשיך לקיים את ההסכמים שנחתמו עם המועדונים והמותגים השונים.

 

 

Kibo, שפיתחה אפליקציית מקלדת ממותגת בשפות שונות, היא מיזם בבעלות משותפת של החברות הציבוריות ווייטסמוק ו-אפליי ובעלי מניות נוספים. היא גייסה יותר מ-11 מיליון דולר, אבל התקשתה למכור והייתה נתונה בקשיים בתקופה האחרונה.

 

גיל דודקוביץ', מנכ"ל StartApp גיל דודקוביץ', מנכ"ל StartApp צילום: מנחם רייס

 

 

בדו"חות המחצית הראשונה דיווחה קיבו על מכירות זניחות של 71 אלף דולר, והפסד של 3.6 מיליון דולר בשורה התחתונה. באוקטובר 2016 הודיעה על סבב פיטורים שני בחברה ועל צמצום תקציב הפיתוח שלה ל-300 אלף דולר בלבד והתמקדות במכירות. בעקבות הרכישה תוסיף StartApp את הפיתוח של קיבו לפתרונות הטכנולוגיים שלה, כדי לאפשר למשתמשים חוויה מותאמת אישית ולהציע למפרסמים פתרונות מבוססי דאטה שנועדו להעמיק את הקשר של הקהל למותג.

 

StartApp, שנוסדה ב-2010 על ידי גיל דודקביץ' ורן אבידן, פועלת מניו יורק ומחזיקה מרכז פיתוח בנתניה. החברה פיתחה פלטפורמה המשלבת בין פתרונות קריאייטיב לניטור הפרסום במובייל וגייסה עד היום כ-5.5 מיליון דולר מ-Ascent ומ- Cedar fund.

 

 

 

"Kibo שינתה את האופן שבו משתמשי מובייל ניהלו קשר עם מותגים. הטכנולוגיות של החברה מאפשרות למנף כמויות עצומות של נתונים משמעותיים בדרכים מעשיות ושימושיות", אמר גיל דודקביץ', ממייסדי StartApp ומנכ"ל החברה. "יחד עם השירותים והפתרונות של StartApp, נהיה מסוגלים למלא פערי נתונים ולגבש תובנות מקיפות לגבי התנהגויות המשתמשים וצרכיהם, כדי לאפשר להם לקבל החלטות מושכלות".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x