שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
חדשות טכנולוגיה

פייסבוק פולשת לטריטוריה של לינקדאין: תאפשר הטמעת מודעות דרושים

הרשת החברתית תשיק בהדרגה ממשק חדש לגיוס עובדים והרשמה למשרות במטרה להפוך לשחקנית רצינית גם בתחום המדיה החברתית המקצועית

רפאל קאהאן 19:0616.02.17
פייסבוק הודיעה היום (ה') על כוונתה לאפשר לעסקים לפרסם מודעות דרושים בדפים העסקיים שלהם. התכונה החדשה מתוכננת כהשקה רכה, זאת אומרת שהרשת החברתית לא תבצע שינויים מהותיים באופן פרסום המודעות ורק תספק לעסקים ממשק קל עבורם. בשלב ראשון יושק השירות החדש בארה"ב וקנדה בלבד, בתחילת השבוע הבא.

 

אולם פייסבוק מתכננת לשפק את הממשק בעתיד. היא תאפשר למועמדים לענות למודעות מתוך הפיד שלהם, לבצע את הרישום הראשוני בעזרת הפרטים שכבר מופיעים להם בפרופיל ולצרף בשלב זה את קורות החיים.

 

 צילום: גטי אימג'

 

סמנכ"ל המודעות של פייסבוק, אנדרו בוסוורת', הסביר ל"ביזנס אינסיידר" שהתכונה החדשה היא בגדר שדרוג של יכולת קיימת וניצול הזדמנות עבור החברה. "דפים עסקיים מפרסמים כבר מודעות דרושים בפיד שלהם, כל מה שעשינו זה לסדר להם את זה כדי להקל על החיבור בין מועמדים ומעסיקים", הוא הסביר.

 

פייסבוק מנסה כבר הרבה זמן למצוא דרך להתחרות בשליטה של לינקדאין במדיה החברתית המקצועית. השיטה הנוכחית עשויה לספק לה דריסת רגל שתאפשר לה להרחיב בעתיד את ההיצע של הפתרונות לעסקים. לינקדאין אמנם נחשבת פופולרית למדיי בתחום המקצועי, אך היא לא מצליחה למשוך משתמשים לצרכים אחרים.

 

פייסבוק גם תציע לעסקים להגדיל את פרישת המודעות בתשלום. מדובר ככל הנראה בסוג של ניסוי שאם יצליח, עשוי לדרבן את הרשת החברתית להשקיע יותר מאמצים כדי לבנות את עצמה כפלטפורמה לגיוס עובדים. עם זאת, ברשת החברתית משתמשים כיום בבינג של מיקרוסופט לתרגום וחיפוש וייתכן שיעדיפו לשמור על מערכת יחסים טובה עימה, וימנעו מתחרות קשה מדי עם החברה שבבעלותה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x