$
אפליקציות

גרסה מיוחדת של "דה ווייס" תשודר בסנאפצ'ט

רשת NBC תפיק גרסאות מותאמות לסנאפצ'ט של כמה מתוכניות הטלוויזיה הפופולריות שלה, ביניהן "סאטרדיי נייט לייב" ותוכנית האירוח של ג'ימי פאלון

נמרוד צוק 11:3409.08.16
הגרסה האמריקאית של "דה ווייס" ותוכניות טלוויזיה נוספות בדרך לסנאפצ'ט: החברה חתמה על חוזה תוכן ופרסום עם רשת NBC יוניברסל שבבעלות תאגיד התקשורת קומקאסט, כך הודיעו שתי החברות אתמול (שני). ההיקף הכלכלי של העסקה אינו ידוע בשלב זה.

 

במסגרת החוזה, NBC תפיק גרסה מיוחדת של "דה ווייס" עבור האפליקציה שתקרא "דה ווייס בסנאפצ'ט" ותעלה לרשת ב-22 באוגוסט. תכנים נוספים יכללו מגזין וידיאו שבועי של תוכנית חדשות הבידור E! News, שתשודר החל מ-8 בספטמבר, וגרסאות מותאמות לסנאפצ'ט של "סאטרדיי נייט לייב" והתוכנית של ג'ימי פאלון שיעלו בהמשך. כחלק מהעסקה NBC תפתח ותשווק חבילות פרסום שכוללות גם את סנאפצ'ט ותציע אותן ללקוחותיה.

 

ג'ימי פאלון. גם הוא מגיע לסנאפצ'ט ג'ימי פאלון. גם הוא מגיע לסנאפצ'ט צילום: אי פי איי

 

ההסכם נחתם לאחר שיתוף פעולה משולש בין סנאפצ'ט, NBC ואתר באזפיד להעברת תקצירים מהמשחקים האולימפיים ותכנים מאחורי הקלעים למשתמשי האפליקציה, שפרטיו פורסמו במאי. NBC היא הזכיינית הבלעדית בארה"ב על שידור המשחקים, ונראה כי מטרתה בשתי העסקאות היא להביא את התכנים שלה לקהל הצעיר יותר שנמצא בסנאפצ'ט, מתוך כוונה לעורר את סקרנות המשתמשים ולגרום להם לצורך תכנים נוספים דרך האתר של NBC או ערוצי הטלוויזיה הרגילים.

 

סנאפצ'ט דוחפת בחודשים האחרונים באגרסיביות את מוצרי התוכן המערכתי שלה, יחד עם חברות מדיה כמו CNN, באזפיד, מאשבל, נשיונל ג'אוגרפיק ו-Vox מדיה, שמעלות חומרים לאיזור "דיסקברי" באפליקציה ויוצרות שיתופי פעולה סביב אירועי ספורט ובידור גדולים וסביב מיזמי תוכן שמוצפים בפורמט של "סיפורים חיים" באפליקציה. החברה, שסיימה את 2015 עם הכנסה של 100 מיליון דולר, הציבה לעצמה יעד של 300 מיליון דולר ל-2016.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x