שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

נייס וחברת הכבלים ליברטי משקיעות בחברת CallVU

CallVU שזכתה בתחרות האפליקציות בכנס המובייל של כלכליסט ב-2015 פיתחה טכנולוגיית שירות לקוחות ויזואלית. כעת בכוונתה לפתוח משרדים ולגייס אנשי שיווק, מנהלי מוצר ומפתחים

מאיר אורבך 17:2601.06.16

חברת נייס הישראלית בשיתוף קרן ההשקעות ליברטי של ענקים הכבלים האמריקאית ליברטי משקיעות 3 מיליון דולר בחברת CallVU. בהשקעה השתתפו קרן אפטרדוקס של יוצאי אמדוקס והקרן הישראלית 2B Angels והמשקיעים הראשונים בחברה - חממת אקספלור.

 

ליברטי גלובל היא חברת הכבלים הגדולה בעולם עם פריסה ב-14 מדינות שונות. "המטרה העיקרית שלנו בקרן של ליברטי היא לגלות חברות חדשות וחדשניות אשר מציעות פתרונות איכותיים לליבת העסקים שלנו", אומר ברוס דיינס מליברטי.

 

 מימין: זיו אור ואורי פארן. מייסדי  CallVU מימין: זיו אור ואורי פארן. מייסדי CallVU צילום: נמרוד גליקמן

 

CallVU נוסדה על ידי אורי פארן, זיו אור, דורון רוטשטיין ורואי חלפון, וזכתה בתחרות האפליקציות בכנס המובייל של כלכליסט ב-2015. החברה פיתחה פלטפורמת שירות לקוחות ויזואלית שמופיעה על גבי מסך הסמארטפון ומלווה את השיחה בהתאם להתנהלות שלה, ללא צורך בהורדת אפליקציה ייעודית. האפליקציה מציעה תפריטי בחירה שמוצגים על המסך וחוסכים ללקוח את שינון התפריט המוקרא בקול, וממשיך בהצגת ממשק המסייע לקצר את השיחה: לבצע תשלום, להציג את פירוט החשבון או להזמין סרט. בשלב השיחה עם הנציג, ניתן להחליף איתו מידע ויזואלי בזמן אמת: תמונות, סרטונים, קבצים ואפילו חתימות.

 

החברה תשתמש בהשקעה ובשיתוף הפעולה עם נייס בכדי לפתח מערכת משותפת בכדי לחזק את היכולות של החברה. בכוונת CallVU לפתוח משרדים ולגייס אנשי שיווק, מנהלי מוצר ומפתחים בכדי לחזק את החברה. לחברה יש לקוחות מסקטור הבנקים, חברות אשראי וספקיות טלקום. השימוש בטכנולוגיהשפיתחה מפחית את מספר הפניות למוקדי השירות ומשפר את השירות הניתן.

 

"CallVU נותנת מענה לאתגרים מרכזיים שארגונים המחזיקים שירות לקוחות עומדים בפניהם", אומר ערן לירון, סגן נשיא בכיר בנייס. "הפלטפורמה שלנו מסייעת לחברות פיננסיות וספקיות טלקום, ארגוני בריאות וקמעונאיות מזון". 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x