$
מכשירים ומדריכים

LG מגדילה את נתח השוק שלה בארה"ב על חשבון אפל וסמסונג

לפי חברת המחקר קומסקור, LG צמחה מהר יותר ברבעון האחרון מכל מותג סלולרי אחר. היצרנית הקוריאנית מחזיקה כעת בנתח שוק של 9.4%, בעוד שסמסונג ירדה ל-27.6% בלבד

רפאל קאהאן 14:3710.11.15

הדו"ח הרבעוני של חברת המחקר קומסקור על שוק הסמארטפונים האמריקאי מצא ש-LG הצליחה להגדיל את נתח השוק שלה מ-8.3% ל-9.4%. במקביל, ירד נתח השוק של סמסונג ואפל בכ-0.5% כל אחת.בנוסף,  גם מוטורולה ו-HTC ספגו ירידה מזערית של כ-0.1% כל אחת.

 

על פי המחקר, אפל ממשיכה להוביל את השוק עם 43.6% ממכירות הסמארטפונים ברבעון האחרון ובארצות הברית. אחרי אפל נמצאת סמסונג עם כ-27.6% מהשוק ובמקום השלישי, LG. סוגרות את הרשימה מוטורולה עם כ-4.8% ו-HTC עם נתח של 3.3% בלבד.

 

מכשיר הדגל של LG, ה-G4. היצרנית הקוריאנית מטפסת מעלה בארצות הברית מכשיר הדגל של LG, ה-G4. היצרנית הקוריאנית מטפסת מעלה בארצות הברית צילום: רפאל קאהאן

 

למרות הדומיננטיות של אפל, מבחינת מערכות הפעלה, אנדרואיד עדיין נמצאת במקום הראשון עם כ-52% מכל הסמארטפונים הפעילים במדינה. מכשירי ווינדוס פון מייצגים כ-2.9% מהשוק ואחריהן בלקברי במקום הרביעי - היא עדין מפעילה כ-1.2% ממכשירי המשתמשים האמריקאיים. באופן מפתיע, מערכת ההפעלה הותיקה של נוקיה, סימבאן הוותיקה, עדיין מפעילה 0.1% מהמכשירים - למרות שמכשירי נוקיה כבר לא נמכרים מזה כשנה, לאחר שחטיבת המכשירים של נוקיה נמכרה לידי מיקרוסופט.

 

מבחינת אפליקציות, קומסקור קובעת כי האפליקציה הנפוצה בארצות הברית היא פייסבוק - היא מותקנת על יותר מ-76% מהמכשירים האמריקאיים. אחריה יוטיוב על כ-61% מהמכשירים ואפליקציית הצ'אט של פייסבוק, מסנג'ר, המותקנת על כ-60% מהמכשירים. אפליקציות גוגל השונות מחזיקות את המקומות ה-4 עד ה7, עם חנות האפליקציות גוגל פליי, וידג'ט החיפוש של גוגל, מפות גוגל וג'ימייל, בהתאמה.אינסטגרם נמצאת במקום ה-9, ובמקום ה-10 אפליקציית המניות של יאהו.

 

הדו"ח ברבעון זה מעלה מספר תובנות מעניינות. ניכר ש-LG הצליחה להגדיל את אחוז החדירה שלה לאחר הקמפיינים השיווקיים המוצלחים שלה, וההצלחה המסחרית של שני מכשירי הדגל האחרונים שלה, ה-G3 ו-G4. החברה הציבה לעצמה כיעד להעמיד לקהל המשתמשים אלטרנטיבה לשתי המובילות, ונראה שזה עובד - גם אם זה מגיע על חשבון שולי הרווח שלה. עוד ניכר שהיצרניות הסיניות עדיין לא הצליחו לחדור את השוק האמריקאי - למרות מאמציהן המשמעותיים. היצרנית הפופולרית ביותר בסין כיום, וואווי, לא נכנסה לחמישיה הפותחת - למרות שהיא מדורגת במקום השלישי בעולם.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x