$
אינטרנט

לוח התמונות המקוון פינטרסט יאפשר לרכוש מוצרים

70 מיליון משתמשים מחכים לבזבז: מסוף יוני יוצגו תגי מחיר על 2 מיליון מוצרים ברשת החברתית. אנליסט: "פינטרסט דומה לגוגל יותר מאשר לפייסבוק"

שירות כלכליסט 15:4804.06.15
מאחורי מיליארדי התמונות המועלות לרשתות החברתיות פינטרסט ואינסטגרם יש גם פוטנציאל עסקי. מה שמסביר את המהלכים שעליהם הודיעו השבוע החברות, למסחור המותגים שלהן. פינטרסט, סטארט־אפ דיגיטלי שהוקם ב־2011, יאפשר למשתמשים לרכוש מוצרים שמוצגים בו. במקביל, אינסטגרם שבבעלות פייסבוק תאפשר למגוון רחב של חברות לפרסם דרכה.

סחר מקוון בפינטרסט סחר מקוון בפינטרסט

 

פינטרסט, לוח מודעות מקוון הנהנה מ־70 מיליון משתמשים פעילים בחודש ו־50 מיליארד סיכות על מיליארד לוחות, יצרה באזז עצום בעולם הרשתות החברתיות, מה שהופך את המהלך למתבקש.

 

"מדובר בדרך פשוטה ובטוחה לרכוש את המוצרים שאהבת בפינטרסט", אמר מנכ"ל החברה בן סילברמן.

 

החל בסוף החודש, משתמשים יוכלו לראות תגי מחיר כחולים על סיכות מסוימות. הקשה על סיכה תציג מחיר, צבע וגודל או מידה של המוצר. לחיצה נוספת תאפשר רכישת המוצר בכרטיס אשראי או באפל פיי. מציגי המוצרים, כמו גם הסוחרים, לא יקבלו עמלה.

 

"הפיצ'ר החדש בהחלט יכול לשנות את כללי המשחק עבור הקמעונאים ופינטרסט", כך לפי בוב גילברת', מייסד חברת השיווק אהלוג'י, שאמר את הדברים ל"לוס אנג'לס טיימס". "אנשים משתמשים בפינטרסט כדי לרכוש דברים, אך איש לא הבחין בכך", הוסיף.

 

לדבריו, מבחינת תחרות פינטרסט קרובה יותר לגוגל מאשר לפייסבוק או לטוויטר, כך שהוספת כפתור רכישה היא "דרך מצוינת לסגור עסקה" על מיליוני סיכות שמוצגות ממילא בכל יום. עם השקת המיזם יוצעו למכירה 2 מיליון מוצרים, בין השאר של מייסי'ס ונימן מרקוס ושל מעצבת האופנה קייט ספייד.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x