פייסבוק: על זה אתם מדברים כשאתם צופים בטלוויזיה
הצפייה בסדרות ובתוכניות ספיישל היא חוויה חברתית מאי פעם: מחקר חדש של הרשת החברתית מציג את האינטראקציות שמבצעים גולשים ביניהם תוך כדי צפיה בסדרות כמו "המתים המהלכים" ו"שובר שורות"
- סנדברג: פייסבוק לא תציג פרסומות ב-Paper, בינתיים
- טוויטר מתקרבת לפייסבוק, בוחנת עיצוב חדש
- לא מקבלים ממתקים מזרים, לא לוקחים מתנות מפייסבוק
איך נראות השיחות הללו? הרשת החברתית פייסבוק ערכה מחקר מקיף בשיתוף חברת SecondSync, במסגרתו בדקה את הרגלי הגלישה בה בעת צפייה בטלוויזיה. לפי המחקר, שנערך בארה”ב, בריטניה ואוסטרליה, 60% מהאינטראקציות סביב סדרת טלוויזיה כלשהי מתרחשות בזמן השידור עצמו. הנה כמה מהממצאים היותר מעניינים, על הסדרות היותר אהובות.