$
אינטרנט

הגולשים ננעצו: פינטרסט היא הרשת החברתית השלישית בהיקף הביקורים

השימוש בפינטרסט גואה, ולפי מחקר חדש היא מדורגת בארה"ב רק אחרי פייסבוק וטוויטר. גוגל+ רק שישית, טאמבלר סוגרת את העשירייה הפותחת

יוסי גורביץ 10:5408.04.12

הרשת החברתית פינטרסט (Pinterest), המתבססת על שיתוף תמונות ותכנים אחרים סביב חלוקה לנושאים, עומדת במקום השלישי מבחינת מספר הביקורים בה מצד גולשים אמריקאים - כך עולה מדו"ח של חברת אקספריאן (Experian), שבחנה את נתוני הגלישה בחודש שעבר.

 

במקום הראשון עמדה

פייסבוק, עם 7 מיליארד ביקורים בחודש מרץ. אחריה, בהפרש ניכר, טוויטר עם 182 מיליון ביקורים. פינטרסט זכתה ל-104 מיליון ביקורים. אל המקום הרביעי הגיעה הרשת החברתית העסקית לינקדאין, ואחריה עמדו Tagged.com. גוגל+, הרשת החברתית של גוגל, ממשיכה לאכזב ומגיעה רק למקום השישי. טאמבלר סגרה את העשיריה הפותחת של הרשתות החברתיות, ונכנסה לדירוג זה אף שהיא מהווה פלטפורמת בלוגים.

 

אקספריאן מצאה כי בין ינואר לפברואר 2012 גאה השימוש בפינטרסט ב-50%, נתון שהפתיע פרשנים רבים. גם משך הביקורים של משתמשי פינטרסט נחשב לגבוה: הם מבלים באתר כ-89 דקות מדי חודש. פייסבוק, כמובן, עדיין מושכת הרבה יותר עניין מפינטרסט: משתמשיה מבלים בה בממוצע 405 דקות בממוצע מדי חודש. והממוצע בגוגל+? כשלוש דקות בממוצע בלבד.

 

הבלוג וונצ'רביט מציין כי פינטרסט הפכה למצליחה כל כך, שכבר קמו לה חקיינים, והנשיא אובמה פתח לעצמו חשבון פינטרסט לאחרונה. עוד עולה מהדו"ח ש-91% מהבגירים בארה"ב משתמשים ברשתות חברתיות באופן שגרתי, ושכ-15% מהביקורים באתרים הם ברשתות חברתיות. הנתונים אינם כוללים גלישה ממכשירים סלולריים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x