טל חלוזין - היזם הצעיר של השנה של ביזנסוויק אירופה
סמנכ"ל הטכנולוגיות של חברת הסטארט-אפ אינוביד זכה בתחרות היזם הצעיר של מגזין ביזנסוויק אירופה, לאחר שגבר על 16 מתחרים
הטכנולוגיה של אינוביד מאפשרת להשתיל בסרטי וידיאו אובייקטים שניתן להקליק עליהם, המשתלבים בצורה טבעית בתוך הסרטון. הטכנולוגיה של אינוביד עונה על אחד האתגרים הגדולים בעידן הווידיאו באינטרנט: כיצד לייצר הכנסות משידורי וידיאו.
אינוביד מאפשרת לגופי השידור באינטרנט לייצר פרסומות המזמינות את הגולש לתקשר עמן ולהגיע דרכן לאתרי המפרסמים. בכך, מעלה אינוביד את אחוזי ההמרה, כלומר את כמות הגולשים המבצעים פעולה כלשהי באתר בו הם נמצאים.
גופי שידור רבים באינטרנט כבר פנו לאינוביד, בהם MTV, סוני, NBC-יוניברסל, דיסני ויאהו. בשבועות הקרובים תודיע החברה על הסכם לשילוב הטכנולוגיה שלה בקליפים של הופעות חיות באתר MSN. שלוש קרנות הון סיכון אמריקאיות גדולות עשויות להשקיע בסבב השני של החברה. אינוביד נמצאת במשא ומתן על הזרקת תכנים לתוך סדרות ושעשעונים כגון "האח הגדול" ו"אחד נגד מאה" בעשרות מדינות.