• תפריט
כושר

שבוע ספורט: נאחזים באוויר

בינדו הוא תרגול יוגה מאתגר. כתבתנו עדיין מתאוששת מההתרסקות האפשרית (שלא קרתה)

קרן צור 10:1307.03.11

בניגוד למרבית שיטות היוגה, שמבטיחות למתאמנים שיפור ביציבות ואיזון, הבינדו מציע חוויה מטלטלת שמנתקת את המתאמנים מהקרקע. התרגול בשיטת הבינדו, שמכונה גם יוגה ברחיפה, מתבצע באמצעות רצועות אימון שמשתלשלות מהתקרה, שעליהן מתבקשים המתאמנים להיתלות ולשהות בתנוחות הפוכות (הראש כלפי מטה) שמבטיחות שלל יתרונות לגוף ולנפש.

 

עופרה קוצר ורועי שמואלי, שהביאו את בשורת הבינדו מצרפת, מספרים ששיטת התרגול הייחודית, שמשלבת בין תנוחת היוגה ועקרונות הפילאטיס לתנועה אווירית, זוכה לקבלת פנים חמה.

 

הארתי פניי לבינדו, עד החלק שבו התבקשתי לבצע סלטות באוויר ולסמוך על הרצועות שיתמכו בי וימנעו התרסקות מכאיבה. ולא, לא עניין אותי שהרצועות עשויות מהבד שממנו עשויים מצנחים, שגם עליהם אני לא ממש סומכת. אבל קוצר ושמואלי לא הרפו, ורק כדי לא להצטייר כפריק קונטרול הסכמתי, שחררתי והתהפכתי באוויר. אני עדיין מתאוששת.

 

קהל היעד: יוגיסטים באקסטרים

 

למה זה טוב: התרגילים מחזקים את כל קבוצות השרירים בגוף (בדגש על שרירי הליבה), לפיתוח גמישות והגדלת טווח התנועה. השהייה בתנוחות הפוכות (שנקראות Inversion) משחררת לחץ מחוליות הגב ומהמפרקים, ממריצה את מחזור הדם ויעילה לשחרור רעלים והפגת מתחים.

 


כמה קלוריות שורפים: 350–500 קלוריות באימון בן שעה.

 

למה כן: תחושת סיפוק מובטחת למי שיעמוד באתגר ויתגבר על הפחד.

למה לא: כי לרחף זה טעם נרכש, ויש רבים שיעדיפו לוותר על הכיף ולהישאר ביוגה שמתרגלים על מזרן.

 

פרטים: 30 שקל לשיעור היכרות של חצי שעה, 75 שקל לאימון (60 דקות). השיעורים נערכים בסטודיו סאני בתל אביב (רח' בן גוריון 72) ובסטודיו מאמדום במושב עין איילה. 054-8037699. www.bindubody.com

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x