סגור
איתן זינגר, מנכ"ל Cibus Pluxee
(צילום: יריב כץ, סיני דוד)

TechTLV 2024
"הארגון הוא כמו הצבא הצועד על קיבתו, ומה שטוב לצבא טוב לנו"

כך לדבריו של איתן זינגר, מנכ"ל Cibus Pluxee, בכנס TechTLV של כלכליסט בשיתוף בנק לאומי ופאפאיה. זינגר הציג את PLUXEE - כל ההטבות לעובד בארנק אחד: "זה מאפשר לאנשי HR לראות את סטטיסטיקת השימוש של בעל הכרטיס ולעשות התאמות - כך מייצרים לעובדים "וואו" גדול

"גם בעידן שבו מטילים ספק בכל קונספציה, העובדים הם מה שהכי חשוב ולי חשוב לדבר על נתינה" -כך ציין איתן זינגר, מנכ"ל Cibus Pluxee בכנס TechTLV של כלכליסט בשיתוף בנק לאומי ופאפאיה.
לדברי זינגר: "ב-7 באוקטובר שאלנו, מה חסר לחיילים בחזית? התשובה היתה כה פשוטה: מים, חטיפים, שמפו, דאודורנט, דברים שהם יכולים לקבל בחבילה אחת. אם נלך אחורה אז נדע שהצבא צועד על קיבתו, הסיבוס הוא מה שאנו צריכים ביום יום, ומה-7 לאוקטובר הפכנו כולנו לטבחים צבאיים למען המטרה, מתוך אכפתיות. ואז הבננו שיש עניין של מקלחות, לבוש, ואם הצבא צועד על כל הדברים האלו שגורמים לחיילים להרגיש טוב, אז אולי תחושת האחדות הזאת תעבוד גם במקום אחר? כולנו מאחורי חיילינו ואנו מבינים שהארגון שלנו הוא כמו צבא ואנחנו רמטכ"לים, מח"טים, הארגון הוא כמו צבא, ומה שטוב לצבא יהיה טוב לנו".
לפי זינגר: "כאן אחזור לעולמנו, ניקח עובדת בהייטק, והעובדת הזאת היא נהדרת ומסורה ואנו עוזרים לה להרגיש טוב, היא מקבלת כרטיס סיבוס לאוכל, להזמין משהו לילדים, היא מקבלת מתנה לפסח ולראש השנה, היא גם מקבלת לימודי אנגלית והיא זוכרת שיש לה סיבוס. אבל היא אולי לא זוכרת שיש לה גיפט קארד. שאלנו רבים וטובים היכן ניתן למשל לייצר אריזה, אריזה של אפקט ה"וואו ", כי מתברר שקלישאות עובדות".
לדבריו: "סיבוס שהיא חברה מובילה בהטבות לעובדים מציגה את PLUXEE- כל ההטבות בארנק אחד. ואיך זה יעבוד? אותה עובדת הייטק תקבל את המתנות שלה והבונוס והפילאטיס, וזה יהיה במקום אחד, וכך העובדת הזאת מרגישה שרואים אותה. וכאשר העובדת תטוס לחו"ל אז גם דו"ח ההוצאות של העובדת יהיה ב-PLUXEE. זה לא רק אביזר, זה מאפשר לאנשי HR לראות את הסטטיסטיקה של מה משמש את בעל הכרטיס. אם למשל מישהו לא משתמש בגיפט קארד אז אפשר לתת לעובד משהו אחר, ואם שמים הכול במקום אחד ומייצרים לעובדים "וואו" גדול.
את הדברים סיכם זינגר: "אני נשאל הרבה כיצד אנו רואים את השוק הזה של ההטבות לעובדים- ואני אופטימי. עד ה- 7 באוקטובר ראינו גלי TECH ואחרי זה ראינו עמק בכא, אבל אנו אופטימיים לשנת 2025 ואנו מאמינים שבסופו של דבר- ננצח".