סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
רובוטים מחסנים רובוטיים של פבריק
מחסנים רובוטיים של פבריק (צילום: Fabric)

פבריק ממנה את קורט אבלון למנכ"ל משותף לצד אבי יעקבי

החברה, המפתחת טכנולוגיה לליקוט מהיר של הזמנות אונליין לקמעונאים, הודיעה כי אבלון מצטרף כחלק מהניסיון שלה להרחיב את פעילותה בעולם; הוא ימלא את תפקידו מארה"ב

חברת פבריק (Fabric) המפתחת חומרה ותוכנה המאפשרות ליקוט מהיר של הזמנות אונליין לקמעונאים, הודיעה היום (ב') על מינויו של קורט אבלון כמנכ"ל משותף לצידו של אבי (ג'ק) יעקבי שנכנס לתפקידו ב-2022. אבלון מצטרף כחלק מהמיקוד של החברה להרחבת פעילותה בעולם, והוא ימלא את תפקידו מארה"ב.

1 צפייה בגלריה
קורט אבלון מנכ"ל משותף ב פבריק
קורט אבלון מנכ"ל משותף ב פבריק
קורט אבלון
( צילום: Fabric)

לפי הודעת החברה, אבלון מביא איתו ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתפקידים בכירים בתחום הקמעונאות, סחר ומוצרי צריכה. בין היתר מילא שורת תפקידים בחברות H-E-B, Ahold Delhaize ו-CVS.
במהלך 30 השנים האחרונות לקח אבלון חלק בבניית עסקים שמייצרים למעלה מ-8 מיליארד דולר במכירות שנתיות. כחלק מכך השיק חטיבות סחר אלקטרוני ב-Ahold Delhaize, Giant Eagle ו-CVS Pharmacy, כמו גם בחטיבת תחנות הדלק של HEB ו-Ahold Delhaize.
יעקבי יישאר בתפקידו כמנכ"ל משותף. הוא הצטרף לחברה ב-2018 בתפקיד Chief of Staff ולימים קודם לתפקיד מנכ"ל השוק הישראלי ולאחר מכן סמנכ"ל התפעול. יעקבי נכנס לתפקיד המנכ"ל ב-2022 וימשיך להוביל את חטיבות התפעול, מוצר, פעילות המחקר והפיתוח וניהול האתר הישראלי. הוא החליף את אלרם גורן אשר עזב את תפקידו בעקבות שינוי אסטרטגי שעברה החברה באותה שנה. פבריק נוסדה ב-2015 וגייסה עד היום מעל ל-350 מיליון דולר. בגיוס המשמעותי שלה ב-2021 החברה גייסה בשווי של מעל למיליארד דולר.