סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

מנכ"ל ומייסד היוניקורן הישראלי פבריק פורש מהחברה

אלרם גורן יישאר בעל מניות בחברה המתמחה בליקוט און-דימנד של הזמנות אונליין עבור קמעונאים וייעץ לעסקיה, אבל יפרוש מתפקוד פעיל. את מקומו יתפוס אבי ג'ק יעקבי, כחלק משינוי אסטרטגי ומפיתוח מודל מכירות חדש

אלרם גורן, ממייסדי ומנכ"ל היוניקורן פבריק - חברה העוסקת בליקוט הזמנות אונליין עבור קמעונאים - פורש מתפקיד המנכ"ל ויישאר כיועץ של החברה ובעל מניות. גורן לא יהיה חבר בדירקטוריון החברה ולמעשה פורש מכל תפקיד פעיל בה.
על פי החברה, המהלך הוא חלק ממיקוד אסטרטגי חדש שלה, שמגיע לאחר שלמדה שלקוחות וקמעונאים הרואים בטכנולוגיה שלה חיונית לפעילות שלהם מבקשים לרכוש ולתפעל את המערכת (תוכנה וחומרה) בעצמם. במסגרת הצעת הערך החדשה, החברה תתמקד בפיתוח מודל המציע לחברות לרכוש את המוצר (חומרה ותוכנה) אותו היא מפתחת - זאת, בשונה מהמודל היחיד שקיים היום, בו פבריק מתפעלת את המתקנים בעצמה.
את מקומו של אלרם גורן ימלא אבי (ג׳ק) יעקבי, שמילא בשנים האחרונות שורה של תפקידים בחברה, בינהם מנכ״ל ישראל ו-COO. ״החזון של פבריק לא השתנה", מסר יעקבי. "תחום הליקוט on-demand של הזמנות אונליין נמצא במגמת צמיחה והחברה נמצאת במקום מצוין, עם הטכנולוגיה והרובוטים שאותם פיתחה כדי להוביל את התעשייה ולאפשר לקמעונאים ולמותגים בעולם להמשיך לצמוח בצורה יעילה, תוך כדי הגשמת ציפיות הצרכנים למשלוח on-demand״.