סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
צוות Aim
צוות Aim (צילום: עומר הכהן)

חברת הסייבר הישראלית Aim Security גייסה 10 מיליון דולר לאבטחת יישומי GenAI

החברה פיתחה כלים לאימוץ טכנולוגיית GenAI, עם פלטפורמה שנותנת לארגונים הגנה מקצה לקצה על כל שימוש בטכנולוגיה זו. סבב הגיוס הובל ע"י קרן YL Ventures. מנכ"ל Aim: "מהפכת ה-GenAI היא האירוע הטכנולוגי המשמעותי ביותר בעשור הקרוב"

חברת הסייבר הישראלית Aim Security גייסה 10 מיליון דולר בסבב סיד בהובלת קרן YL Ventures. לסבב הצטרפו CCL (Cyber Club London), מייסדי Wiz ומשקיעי אנג׳ל מ-Google ,Proofpoint ו-Palo Alto Networks. חברת Aim Security הוקמה על ידי מתן גץ (מנכ״ל) ואדיר גרוס (סמנכ״ל טכנולוגיות), ופיתחה כלים שיאפשרו אימוץ טכנולוגיית GenAI, עם פלטפורמה שנותנת לארגונים הגנה מקצה לקצה על כל שימוש בטכנולוגיה זו.
"מהפכת ה-GenAI היא האירוע הטכנולוגי המשמעותי ביותר שנחווה בעשור הקרוב לפחות, ואנחנו ב-Aim גיבשנו את צוות העובדים המוכשרים ביותר על מנת לאפשר לשוק למצות עד תום את יתרונות המהפכה הזו, מבלי לחשוף עצמנו לסיכונים. ממש כמו עם מהפכת הענן ופתרונות האבטחה המותאמים שפותחו בעקבותיה, מהפכת ה-GenAI דורשת גישה חדשה לטיפול בנקודות החולשה ודרכי התקיפה הייחודיות לה". אמר מתן גץ, מנכ״ל ומייסד שותף ב-Aim Security.
על פי מחקר של חברת PwC, כ-51% מהעסקים בארה"ב עושים כיום שימוש בכלי GenAI, ונתון זה צפוי לגדול משמעותית בשנים הקרובות. יחד עם זאת, מסקר פנימי שביצעה Aim Security בקרב סמנכ"לי אבטחת מידע בחברות גלובאליות מובילות עולה כי ב-60% מהארגונים אין כיום נהלי אבטחה סדורים הנוגעים ספציפית לשימוש הנרחב ב-GenAI. מבין אלו שהשיבו כי בארגונם יש נהלים כאלו, 60% הצהירו כי היישום שלהם בפועל גורר פגיעה בפרודוקטיביות העסקית של הארגון וכך נוצר קונפליקט בין הרצון להשתמש בטכנולוגיה ליכולת להגן על הארגון. הפער הזה מוביל לכך שארגונים רבים נמנעים משימוש בטכנולוגיה המהפכנית וכך מונעים מעצמם התפתחות והתייעלות.