סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

סייבר ישראלי: האב סקיוריטי רוכשת את קומסק ב-70 מיליון שקל

העסקה של שתי חברות הסייבר הישראליות כוללת 40 מיליון שקל במזומן, ו-30 מיליון שקל במניות נעולות ממכירה לתקופה של 6 חודשים. בהאב סקיוריטי מצפים לגידול של פי 2 בהכנסות כתוצאה מהרכישה, לכ-250 מיליון שקל בשנה

האב סקיוריטי (HUB Security) הודיעה היום (ד') על רכישת חברת Comsec (קומסק) הישראלית ב-70 מיליון שקל, מהם 40 מיליון שקל במזומן, ו-30 מיליון שקל במניות נעולות ממכירה לתקופה של 6 חודשים.


בהאב סקיוריטי מצפים לגידול של פי 2 בהיקף ההכנסות כתוצאה מהרכישה לכ-250 מיליון שקל בשנה. העסקה מיועדת להגדיל את מערך המכירות ואת כמות הלקוחות של הרוכשת.
1 צפייה בגלריה
אייל משה מנכ"ל Hub Security
אייל משה מנכ"ל Hub Security
אייל משה, מנכ"ל Hub Security
קומסק נחשבת לשחקנית ותיקה בתחום הסייבר בישראל. החברה הוקמה עוד ב-1987 ולה פעילות בכ-30 מדינות כיום.
היא מחזיקה בחברה-בת להפצת מוצריה וכן שתי חברות-בנות נוספות בבריטניה ובהולנד. פתרונותיה של קומסק כוללים מנעד רחב של תחומים, החל מאפליקציות, ייעוץ ועד מוצר בתחום האוטומטיזציה של אבטחת מידע - D-Strom - שמאפשר לבצע בדיקות חדירה ותקיפות סייבר בחברות.
על פי האב סקיוריטי, מחזור המכירות השנתי של קומסק הוא כ-120 מיליון שקל. בין לקוחותיה חברות ביטוח ובנקים, חברות הייטק, תקשורת, תעשייה ותשתית, כמו גם רשויות וחברות ממשלתיות ומשרדי ממשלה.
מנכ״ל HUB Security אייל משה מסר: ״יש סינרגיה גבוהה במיוחד בין החברות, מה שיסייע לנו להגדיל בצורה משמעותית את האצת מכירת הפתרונות שלנו בעולם״.
רוני שטרנבך, יו״ר ובעל השליטה בקומסק, מסר: ״האב פיתחה פתרון הגביע הקדוש שמחפשים מדינות וארגוני ענק. אנחנו נשארים שותפים ובעלי מניות מתוך אמונה שלמה ששווייה של החברה הממוזגת גבוה משמעותית מסך חלקיו".
HUB Security הוקמה ב-2017 על ידי יוצאי יחידות המודיעין 8200 ו-81. החברה מתמחה בהגנה על מידע מסחרי רגיש של חברות, ובידיה פתרון מחשוב מוצפן עבור חברות וארגונים שמטרתו מניעת חדירה עוינת והגנה על המידע המסחרי הרגיש של החברות. החברה מעסיקה כ-400 עובדים ומשרדיה ממוקמים בישראל ובארה״ב.