סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו מצטרף לננולוק סקיוריטי

פרדו ישתלב בדירקטוריון המייעץ של חברת הסייבר שמתמחה בהגנה על תשתיות קריטיות מפני מתקפות מתוחכמות במטרה לקדם את פעילותה במגזרי האנרגיה והתעשייה. זאת, זמן קצר לאחר ש-XM, החברה הקודמת שבה היה שותף, נמכרה ב-700 מיליון דולר

חברת הסייבר הישראלית ננולוק (NanoLock Security) צירפה את ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו, לחבר הדירקטוריון המייעץ. פרדו צפוי לייעץ למנכ"ל החברה ערן פיין ולהנהלה הבכירה הן בצד הטכנולוגי והן בזה המסחרי.
פרדו גויס לשורותיה במטרה להרחיב את פעילותה במגזרי התעשייה והאנרגיה, לרבות תחומי המים והגז ושווקי הייצור השונים, ולסייע לאותן לחברות לצמוח ולהתגבר על האיומי הסייבר והאיומים התפעוליים השונים. פרדו היה עד לאחרונה חלק מחברת XM סייבר שנמכרה ב-700 מיליון דולר.
2 צפייה בגלריה
ועידת ברלין 2019 תמיר פרדו
ועידת ברלין 2019 תמיר פרדו
ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו
(צילום: אוראל כהן)
ננולוק נוסדה בראשית שנת 2017 על ידי פיין ושותפיו שלמה אורן ז״ל וארז קריינר סביב טכנולוגיה שפיתחה להתמודדות עם איומי סייבר על מערכות IoT ועל מערכות תפעוליות (OT). המערכות של התשתיות הקריטיות ושל החברות התעשייתיות מהוות בשנים האחרונות מטרות איכות לאיומים אלה, שנעשים מתוחכמים ומסוכנים יותר ויותר. האקרים מקצועיים יודעים לנצל גם חולשות בשרשרת האספקה לצורך חדירה ובכך מעלים ביתר שאת את הצורך בהגנה ברמת המכשיר והמכונה על מנת לשמור על האמינות והיציבות התפעולית שלהם.
2 צפייה בגלריה
ערן פיין מנכ"ל ננולוק סקיוריטי
ערן פיין מנכ"ל ננולוק סקיוריטי
ערן פיין מנכ"ל ננולוק סקיוריטי
(צילום: אריאל בשור)
"הניסיון והיכולת של פרדו לנתח בצורה יוצאת דופן את האיומים הביטחוניים והתפעוליים שעמם מתמודדות חברות רבות תסייע לנו לשפר עוד יותר את פתרונות האבטחה שאנחנו מספקים כיום ללקוחותינו ולאפשר תגובה מהירה ויעילה אף יותר", אומר פיין.