סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

מאסק לעובדי טוויטר: רוצה להגיע למיליארד משתמשים יומיים

הבעלים והמנכ"ל של טסלה ומי שעשוי לרכוש את הרשת החברתית נשא דברים בפני עובדי טוויטר; הוא ציין בנוגע לאפשרות הפיטורים כי על החברה להבריא; עוד אמר כי הוא מעדיף עבודה מהמשרדים, אך יש הבדל בין טוויטר ובין חברה כמו טסלה, שבה הדבר מתחייב

אלון מאסק, הבעלים והמנכ"ל של טסלה ומי שעשוי לרכוש את טוויטר ב-44 מיליארד דולר, נשא דברים בפני עובדי הרשת החברתית. מאסק הסכים לקנות את החברה מוקדם יותר השנה, אך מאז הביע היסוסים בנוגע להשלמת העסקה, וטען שטוויטר לא חשפה נתונים מדויקים בנוגע למספר החשבונות החשבונות המזויפים שמשתמשים בשירות.
לפי CNBC, מאסק אמר בין היתר שהוא רוצה שטוויטר תגיע למיליארד משתמשים יומיים פעילים, ואף מעבר לכך. לפי דו"חות החברה לרבעון הראשון, מספר המשתמשים היומיים הפעילים שלה עמד על 229 מיליון בחודש. בכל מקרה לדבריו טוויטר תצליח אם תסייע לקידום האנושות. עוד אמר שלא חשוב לו להיות המנכ"ל של טוויטר, והוא שם בראש מעייניו את קידום המוצר.


1 צפייה בגלריה
אלון מאסק
אלון מאסק
אלון מאסק
(צילום: AP)

"למשתמשים צריכה להיות הזכות לומר בטוויטר מה שהם רוצים", ציין מאסק בהתייחסו לאפשרות לשיח פוגעני, "אולם יש הבדל בין זה ובין קידום שיח מסוג זה על ידי החברה. המשתמשים יכולים לסנן תוכן שאינם רוצים לראות". הוא חזר על דבריו מהעבר שאם 10% מהימין ומהשמאל הקיצוניים מתעצבנים, סימן שטוויטר עושה את הדבר הנכון.
עוד התייחס מאסק לאפשרות של פיטורים בטוויטר, וציין כי הם תלויים במצבה הכלכלי. "על החברה להבריא", הוא אמר. "נכון לעכשיו העלויות עולות על ההכנסות, אך כל מי שתרומתו משמעותית לא צריך לדאוג".
נראה שמאסק, שאמר לאחרונה לעובדי טסלה שעליהם לחזור למשרדים ולעבוד בהם לפחות 40 שעות בשבוע, לא בהכרח דוגל באותה עמדה בנוגע לטוויטר. "טסלה מייצרת מכוניות, ואי אפשר לעשות זאת מרחוק", הוא אמר. מאסק לא פירט את עמדתו בנוגע לאפשרות זו בטוויטר, אך אמר שמי שעושה עבודה מצוינת יוכל לעשות אותה גם מרחוק - "אך יש לי נטייה חזקה לטובת עבודה במשרד".