סגור

מסתמן: מאסק יורד מרכישת טוויטר בטענה להפרת חוזה, המניה נופלת

גורם מטעם מייסד טסלה שלח מכתב להנהלת הרשת החברתית ולרשות ני"ע; לטענתו, ההתקשרות עם ההנהלה בנושא חשבונות הספאם מהווה הפרה, מאחר שלא קיבל מספיק מידע; טוויטר גורסת כי בפלטפורמה יש פחות מ-5% חשבונות פייק - מאסק טוען כי יש בה לפחות 20%

מניית טוויטר נחתכת היום בוול סטריט ביותר מ-5% אחרי התפתחות נוספת בסאגת רכישת הרשת החברתית, שככל הנראה לא תצא לפועל.
האיש העשיר בעולם הציע לרכוש את הרשת החברתית תמורת 44 מיליארד דולר, אך מאז ההצעה אמר כי העסקה לא יכולה להתקדם עד שהמנכ"ל פרג אגרוואל יספק לו הוכחה לכך שבפלטפורמה יש פחות מ-5% חשבונות פייק ו/או ספאם. לטענת מאסק, יש בה לפחות 20% חשבונות פייק/ספאם.

1 צפייה בגלריה
טוויטר
טוויטר
טוויטר, המניה נופלת בוול סטריט
(צילום: AP)

גורם מטעם מאסק שלח מכתב להנהלת טוויטר, ואף כיתב את הרשות לני"ע האמריקאית (ה-SEC). במכתב צוין כי לטענת מאסק ההתקשרות עם ההנהלה בנושא החשבונות מהווה הפרת חוזה, מאחר שהוא לא קיבל מספיק מידע בנושא מההנהלה.
"אם טוויטר בטוחה בהערכותיה למספר של חשבונות הספאם, אלון מאסק לא מבין מדוע החברה לא מוכנה לאפשר לו לבדוק ולהעריך באופן עצמאי את אותן הערכות של ההנהלה", כך נכתב מאותו גורם.
לפני מספר שבועות צייץ מנכ"ל טוויטר: "אני רוצה לומר את המובן מאליו: הספאם פוגע בחוויית המשתמשים שלנו ומכאן פוגע בעסקים שלנו, כך שמטבע הדברים אנחנו עושים ככל שביכולתנו כדי לאתר את הדברים האלה ולהסיר אותם. כל מי שטוען אחרת פשוט טועה".
מאסק הגיב, איך לא, באימוג'י של קקי.