סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

ארמו הישראלית גייסה 30 מיליון דולר

חברת הסייבר שהוקמה ב-2019 פיתחה פלטפורמה הוליסטית לניהול אפליקציות במערכת הקוד הפתוח קוברנטיס. הגיוס ישמש את החברה בין השאר לשילוש מצבת כוח האדם שלה

חברת הסייבר ארמו גייסה 30 מיליון דולר בסבב A. כספי הגיוס ישמשו להמשך חיזוק ופיתוח פלטפורמה עבור קהילת משתמשי הקוברנטיס - מערכת מבוססת קוד פתוח לניהול אפליקציות בעולמות הענן, שהפכה דה-פאקטו למערכת ההפעלה הנפוצה של אפליקציות מבוססות ענן.
"כיום, צוותי הפיתוח הם האחראים על אבטחת המידע של סביבת קוברנטיס והם תמיד יעדיפו להשתמש בפתרונות מבוססים קוד פתוח, אבל הם גם זקוקים לפתרונות הוליסטים שיתאימו בצורה מושלמת לסביבות הפיתוח שבהן הם משתמשים כעת", אומר שאולי רוזן, מנכ"ל ומייסד-שותף בארמו.
ארמו הוקמה ב-2019 על ידי רוזן, לאוניד סנדלר ובן הירשברג ובעזרת הגיוס הנוכחי - אותו הובילו Tiger Global יחד עם Hyperwise Ventures ובהשתתפות המשקיעים הקיימים משלב הסיד, Pitango First ו-Peled Ventures - היא מתכוונת לשלש את כמות העובדים שלה עד סוף השנה.
1 צפייה בגלריה
צוות ארמו
צוות ארמו
צוות ארמו
(צילום: ארמו)
"קוברנטיס היא סביבת קוד פתוח וגם פתרונות אבטחת המידע עבורה צריכים להיות קוד פתוח, בהתבסס על אותם עקרונות של שקיפות ושיתוף הפעולה". אומר ג'ון קורטיוס, שותף בקרן Tiger Global. "ארמו יוצאת דופן בכך שהיא מחויבת לחלוטין לבניית פלטפורמת קוד פתוח שלמה ומלאה עבור קוברנטיס, כך שכולם יכולים להנות ממנה אך גם לתרום לה".