סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
קניה ווסט

לאחר שהושעה עקב ציוצים אנטישמיים: טוויטר החזירה את חשבונו של קניה ווסט

הראפר האמריקאי, שהורחק מטוויטר לשמונה חודשים לאחר שהואשם בהפרה של חוקי הפלטפורמה שאוסרים על הסתה לאלימות, לא העלה פוסט חדש מאז שהוחזר לרשת החברתית. לפני שהושעה פרסם ווסט סדרה של ציוצים פוגעניים, שאחד מהם הראה סמל שהוא שילוב של צלב קרס ומגן דוד. ווסט לא יהיה רשאי לייצר רווחים מהחשבון שלו ב-X, ופרסומות לא יופיעו ליד הפוסטים שלו

חשבונו של הראפר קניה ווסט הוחזר לטוויטר אחרי הרחקה של קרוב לשמונה חודשים בשל ציוצים פוגעניים.
הראפר האמריקאי הואשם בהפרה של חוקי הפלטפורמה שאוסרים על הסתה לאלימות. הוא לא העלה פוסט חדש מאז שהוחזר לאתר, שבעליו אלון מאסק מיתג מחדש כ"X". הרשת החזירה את חשבונו של ווסט לאחר שווידאה שהוא לא ישתמש בפלטפורמה כדי לשתף תכנים אנטישמיים או פוגעניים.
לפי הוול סטריט ג'ורנל, ווסט, ששינה את שמו באופן חוקי ל"יה", לא יהיה רשאי לייצר רווחים מהחשבון שלו ב-X, ופרסומות לא יופיעו ליד הפוסטים שלו.
חשבונו של יה מציג את הפוסט האחרון שלו מה-1 בדצמבר 2022, יום לפני שהושעה. מאסק אמר אז שיה "הפר את החוקים שלנו נגד הסתה לאלימות", ושחשבונו מושעה, זאת לאחר שהמוזיקאי פרסם סדרה של ציוצים פוגעניים, שאחד מהם הראה סמל שהוא שילוב של צלב קרס ומגן דוד. ההשעיה הגיעה בעקבות הרחקה דומה חודשיים קודם לכן, אז יה ננעל מחוץ לחשבונו כיוון שפרסם מסרים אנטישמיים. באותו חודש ניתקה יצרנית בגדי הספורט אדידס את קשריה העסקיים עמו מאותה הסיבה. יה גם הושעה מאינסטגרם למשך 24 שעות במרץ אשתקד לאחר שהשתמש בביטוי גנאי ביחס לקומיקאי טרבור נוח.
בנובמבר האחרון החזיר מאסק לפלטפורמה גם את דונלד טראמפ, לאחר שערך סקר בו הצביעו 51.8% בעד החזרתו, אך טראמפ אמר שאין לו כל עניין לחזור אליה.