סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

כלכליסט-טק
חברת הסייבר Cycode גייסה 56 מיליון דולר בהובלת Insight Partners

החברה פיתחה טכנולוגיה למיפוי שרשראות אספקת תוכנה ולזיהוי בעיות אבטחה לכל אורך המחזור של פיתוח הקוד. סך גיוסיה עד היום, מאז שהוקמה ב-2019, עומד על 81 מיליון דולר

חברת הסייבר הישראלית סייקוד (Cycode), שפיתחה פתרון הגנה מקיף לתשתיות של שרשראות אספקת תוכנה (Software Supply Chain), גייסה 56 מיליון דולר כחצי שנה בלבד לאחר גיוס סבב A בסך 20 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן ההשקעות Insight Partners והשתתפה בו גם קרן ההון סיכון YL Ventures, שהובילה את השקעת הסיד בחברה. הגיוס הנוכחי ישמש את החברה להאצת המכירות ולהמשך פיתוח המוצר. סך גיוסי החברה עומד על 81 מיליון דולר.
לעמוד כלכליסט-טק לחצו כאן

סייקוד הוקמה ב-2019 על ידי ליאור לוי (מנכ"ל), לשעבר ארכיטקט אבטחת מידע, ורונן סלבין (סמנכ"ל טכנולוגיה), חוקר אבטחת מידע ויזם. החברה מעסיקה כיום כ-50 עובדים במשרדיה בתל אביב ובארה"ב, ועתידה לגייס כ-70 עובדים נוספים. בין לקוחות החברה: Grubhub, Databricks, Copart, Rapyd. בשלושת הרבעונים הראשונים של 2021 סייקוד הכפילה פי 7 את ההכנסה השנתית שלה (ARR).
החברה פיתחה טכנולוגיה למיפוי מקיף של שרשראות האספקה וזיהוי בעיות אבטחה, פעילויות משתמשים ואירועים נוספים לכל אורך מחזור הפיתוח של הקוד. "בכך אנחנו יכולים לאתר חריגות, למנוע הטמעת קוד זדוני ולתעדף את הסיכונים", מסביר ליאור לוי, מייסד שותף ומנכ"ל סייקוד. "לאחרונה, ניתן לראות עלייה ניכרת בתדירות ובחומרה של תקיפות שרשרת אספקת התוכנה. לפי התחזיות, עד 2025 45% מהארגונים צפויים לחוות תקיפה בשרשראות אלה. הגיוס יאפשר לנו להמשיך להוביל את השוק ולהתמקד בשדרוג המוצר של החברה".

1 צפייה בגלריה
עובדי סייקוד
עובדי סייקוד
2) צוות מנהלי סייקוד מימין לשמאל: דור אטיאס, סמנכ״ל מחקר פיתוח; ליאור לוי, מנכ״ל; ורונן סלבין, סמנכ״ל טכנולוגיה. נלחמים בהטמעת קודים זדוניים
(צילום: ניקי טרוק)
"אחד הדברים המשמעותיים שמבדילים את הפתרון של Cycode מפתרונות קיימים בשוק הוא הכיסוי הנרחב של המוצר״. אומר ג'ון ברנן, שותף בקרן YL Ventures. "החזון שהחברה מציגה שונה לחלוטין מכל מה שראינו: הם בנו פלטפורמת אבטחה מעמיקה שחולשת על כל שלבי תהליך הפיתוח - מכתיבת הקוד, דרך שלבי ה-CI/CD ועד לפריסה בענן. תקיפות הסייבר החמורות של השנים האחרונות העלו באופן ניכר את המודעות ואת הצורך בפתרון מקיף והוליסטי, וסייקוד הפכה בזמן קצר לאחת החברות עם הצמיחה המהירה ביותר בתעשיית ה-AppSec ״.