סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

תפתחו יומנים: האייפון החדש יושק כנראה בעוד שבוע

אפל שיגרה הזמנות לתקשורת להשקה ב-14 בספטמבר, אך לא הודיעה מראש אילו מכשירים חדשים יוצגו באירוע. באופן מסורתי האייפונים החדשים נחשפים באירוע שנערך בספטמבר

הדגם הבא של האייפון יוצג ככל הנראה בשבוע הבא, ב-14 בספטמבר, כך עולה מהזמנות לתקשורת שהחברה הוציאה הערב (ג׳).
יצרנית האייפון לא מודיעה מראש אילו מכשירים חדשים יוצגו באירועים שלה, אולם מסורתית האייפונים החדשים מוצגים באירוע שנערך בספטמבר. התחזיות צופות שהחברה תציג השנה גם שעון חדש וגרסה חדשה לאוזניות האיירפודס, שלא זכו לשדרוג משמעותי מאז 2019.
עם זאת, בשנה שעברה, עקב מגיפת הקורונה, הצגת האייפונים החדשים נדחתה לאוקטובר והאירוע בספטמבר כלל רק חשיפה מאכזבת משהו של דגמים חדשים לשעונים של אפל, לא מן הנמנע שגם השנה אפל תבחר לפצל את ההכרזות שלה.
1 צפייה בגלריה
טים קוק מנכ"ל אפל 11.10.20
טים קוק מנכ"ל אפל 11.10.20
מנכ"ל אפל טים קוק
(צילום: בלומברג)
בנוסף, מי שמצפה לשדרוג משמעותי בדגמי האייפון החדשים צפוי כנראה להתאכזב. לפי דיווח של סוכנות בלומברג בחודש שעבר, מכשירי האייפון שאולי יכונה 13 יזכו בעיקר לשיפורים באיכות המצלמה זאת לאחר שאנשי אפל נוכחו שהיא מהווה את עיקר העניין של הלקוחות הפוטנציאליים.
ולבסוף, המשבר בשבבים לא פסח גם על אפל ועוד טרם הוכרזו המכשירים החדשים, מנכ״ל החברה טים קוק כבר הזהיר בשיחת משקיעים ביולי שצפוי מחסור בדגם הבא. יכול להיות שגם זה יהיה שיקול בבחירת - או דחיית - מועד ההכרזה על דגם חדש.