סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

כלכליסט-טק
Swish.ai הישראלית גייסה 13 מיליון דולר בהובלת דל

החברה פיתחה פלטפורמה לניתוב אוטומטי של משימות בארגונים על בסיס אופי היכולות ומידת העומס. המנכ"ל סבסטיאן אג'ימן: "היפר-אוטומציה יכולה להמיר את המידע הדיגיטלי להחלטות חכמות, מהירות ומדויקות"

הסטארט-אפ הישראלי סוויש (Swish.ai, לשעבר DeepCoding.ai) גייס 13 מיליון דולר במסגרת סבב A, בהובלת Dell Technologies Capital ובהשתתפות Skywell Capital Partners, Samsung Next והמשקיעים הקיימים StageOne Ventures ו- Axess Ventures. החברה תשתמש במימון לשם המשך התרחבות והשקעה בטכנולוגיה המתקדמת שלה.
Swish.ai פיתחה פלטפורמה ארגונית לניתוב אוטומטי של משימות לקבוצות ולאנשים לאחר שהיא מחשבת את מידת היכולת של קבוצות ואנשים אלה לבצע את המשימות הללו ולוקחת בחשבון גם את העומס המוטל עליהם ברגע נתון. מערך המחשוב הארגוני הוא אחת היקרות והשמישות ביותר בכל ארגון. ההאצה בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית גרמה לגידול של 30% בהיקפי הפניות למוקדי השירות והתמיכה של מערך זה. בנוסף, המחסור בכוח אדם בתחום מגדיל מאוד את זמן ההמתנה של העובדים ומשפיע לרעה על הפרודוקטיביות ועל שביעות רצון העובדים. אתגר זה יוצר צורך משמעותי בהיפר-אוטומציה של מערכי השירות בעולם המחשוב הארגוני.
1 צפייה בגלריה
מימין סבסטיאi אג'ימן וארנון יפה מייסדי סוויש
מימין סבסטיאi אג'ימן וארנון יפה מייסדי סוויש
מימין: סבסטיאi אדג'ימן וארנון יפה מייסדי סוויש. משפיעים לטובה על הפרודוקטיביות
(צילום: Swish.ai)
"הקמנו את Swish.ai מתוך הבנה שהערך של היפר-אוטומציה לא מסתכם בהתייעלות בלבד", אומר סבסטיאן אדג'ימן, מייסד שותף ומנכ"ל ב- Swish.ai. "בכוחו גם להמיר את הררי המידע הדיגיטלי להחלטות אוטונומיות חכמות, מהירות ומדויקות יותר". "ניהול שירותים הוא יעד מרכזי לתעשייה הצומחת של ההיפר-אוטומציה בשל נפחי הפניות הגדלים במהירות ותהליכים עתירי עבודה שעליהם מסתמכים כיום ארגונים", מוסיף יאיר שניר, מנכ"ל Dell Technologies Capital. "רוב הארגונים נאבקים לבצע שיפורים בתהליכי העבודה ונרגשים להשיג שיפורים בהיקפים של 1-2%".