סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מיסדי קורו, מימין: דרור ליבר, גיא מושקוביץ, כרמל דומשלק ודורון מילכטייך
מיסדי קורו, מימין: דרור ליבר, גיא מושקוביץ, כרמל דומשלק ודורון מילכטייך (צילום: BR PRODUCTIONS)

עסקה כל-ישראלית: קורו רוכשת את סטארט-אפ אבטחת הרשת פרייבטייז

חברת הסייבר הרוכשת מציינת ברכישה החדשה, המוערכת במיליוני דולרים בודדים, אבן דרך משמעותית בצמיחתה וצופה שילוש נוסף של הכנסותיה ב-2023. בנוסף, היא תוסיף לקורו יכולות משתעותיות לפלטפורמה, בה משתמשים כיום יותר מ-5,000 לקוחות

חברת הסייבר הישראלית קורו (Coro), רוכשת את חברת הסייבר הישראלית פרייבטייז (Privatise). סכום הרכישה מוערך במיליוני דולרים בודדים. פרייבטייז, שהוקמה בשנת 2020, מונה שמונה עובדים שצפויים להישאר לעבוד בחברה. הרכישה הנוכחית, שמגיעה לאחר גיוס של כ-155 מיליון דולר בשנה האחרונה, תוסיף יכולות משמעותיות לפלטפורמה של קורו ותמשיך את מגמת הצמיחה של החברה.
באמצעות רכישת פרייבטייז תציע קורו ליותר מ5,000 לקוחות קטנים ובינוניים מקור אבטחה והגנה מקיף, המנוהל על ידי פלטפורמה מבוססת ענן שמתאימה לכל תצורה ארגונית. בזכות הטכנולוגיה של פרייבטייז תוכל קורו להגן מעתה על משתמשיה, על המכשירים שלהם, על הרשתות שאליהן הם מתחברים, על חשבונות האימייל ועל מסדי הנתונים שלהם.
הרכישה מהווה אבן דרך משמעותית בצמיחתה של קורו, שהודיעה בחאפריל האחרון על סיום סבב גיוס נוסף משמעותי שהביא את סך סבבי הגיוס של החברה לסכום של 155 מיליון דולר. בחברה צופים צמיחה של כ-300% גם בשנת 2023, שתהפוך לשנה החמישית ברציפות בה החברה גדלה פי שלוש. במהלך השנה האחרונה, קורו שילשה את הכנסותיה, הגדילה את מספר לקוחותיה והחתימה יותר מ-100 שותפים חדשים.
"מאז הקמתה, התמקדה קורו באספקת פתרון אבטחת סייבר מקיף עבור חברות קטנות ובינוניות". אומר גיא מושקוביץ, מייסד משותף ומנכ"ל החברה. "על ידי רכישת פרייבטייז והטמעת התוכנה שלה נציע למשתמשים שלנו פתרון המאפשר גישה מאובטחת ליישומים ולתוכנות ענן, ללא קשר למיקום או לסוג מכשיר. נמשיך להשקיע בפלטפורמות של קורו - הן באופן אורגני על ידי המשך פיתוח והן באמצעות רכישת חברות נוספות".