סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
צוות אדפטיב שילד
צוות אדפטיב שילד (צילום: אדפטיב שילד)

נגד הסנטימנט: השקעה אסטרטגית לבלקסטון באדפטיב שילד הישראלית

ענקית ההשקעות מארה"ב, שהיא גם לקוח של חברת הסייבר, תשקיע בה 10 מיליון דולר כחלק מהסכם אסטרטגי בין החברות לשילוב הטכנולוגיה של אדפטיב שילד בבלקסטון. עד כה גייסה החברה 44 מיליון דולר

ענקית ההשקעות האמריקאית בלקסטון תשקיע 10 מיליון דולר בחברת הסייבר הישראלית Adaptive Shield, באמצעות קרן הצמיחה שלה BGX, כך נודע לכלכליסט. בלקסטון היא לקוח של חברת אדפטיב שילד והעסקה היא חלק מהסכם אסטרטגי בין החברות לשילוב הטכנולוגיה של חברת הסייבר בבלקסטון. לכלכליסט נודע כי הסיבוב בוצע בשווי גבוה מהגיוס הקודם של החברה, שהוקמה בסוף 2019 על ידי מאור בין ויונתן שלומוב, ומעסיקה 75 עובדים בתל אביב ובארה"ב.
השימוש והתלות באפליקציות SaaS בארגונים גדל באופן אקספוננציאלי בשנים האחרונות. האימוץ של אותן אפליקציות מייעל את האופרציה של הארגון אך האפליקציות הפכו למטרה עבור תוקפים. כתוצאה מכך יש אתגרים רבים עבור צוותי אבטחת המידע. אדפטיב שילד מסייעת לצוותי אבטחת המידע של לקוחותיה לנטר ולשלוט בכל היבטי האבטחה בסביבות הענן ולזהות מתקפות באופן שוטף.
לאחרונה נחשפה בכלכליסט השקעה משמעותית נוספת של בלקסטון, בת עשרות מיליוני דולרים, בחברת הפינטק הישראלית סטמפלי. את פעילות הקרן בישראל מנהלת יפעת אורון, שאחיה, ינאי אורון, הוא שותף-מנהל בקרן ורטקס, שגם היא מהמשקיעות באדפטיב שילד.
״ההשקעה של בלקסטון באדפטיב שילד מייצגת את סיפור ההצלחה של השימוש בפתרון שלנו ומדגישה את החדשנות והיכולות שלנו כחברת ה-SaaS Security היחידה בעולם עם אינטגרציה מובנית ליותר מ-130 אפליקציות ומכסה ספקטרום רחב של דרכי תקיפה", אומר המנכ"ל בין. ״עם התמיכה של בלקסטון נמשיך לצמוח ולהתרחב ונמשיך לספק יכולות שיגנו מפני האיומים המתפתחים״.
בין המשקיעים האחרים של החברה בעבר, שחלקם צפויים להשתתף בסבב הנוכחי: Insight Partners, Okta Ventures וVertex Ventures Israel‏. עד היום גייסה החברה 44 מיליון דולר.