סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מנכ"ל Bright Data אור לנצ'נר
מנכ"ל Bright Data אור לנצ'נר (צילום: ענת פמלה שרון)

ברייט דאטה רוכשת את Market Beyond הישראלית בעשרות מיליוני דולר

ענקית הדאטה רוכשת את הסטארט-אפ המתמחה בניתוח נתוני סחר אלקטרוני כדי לספק שכבת ערך נוספת ללקוחותיה. Market Beyond תהפוך לחטיבה חדשה בתוך Bright Data

חברת Bright Data, המפתחת טכנולוגיות לאיסוף מידע גלוי מהאינטרנט והנגשתו ללקוחותיה, רוכשת את הסטארט אפ הישראלי Market Beyond, המתמחה בניתוח נתוני סחר אלקטרוני. סכום הרכישה עומד על עשרות מיליוני דולרים.
בעקבות הרכישה תוכל החברה לספק למותגי קמעונאות בארץ ובעולם שירותי איסוף, קיטלוג והנגשת דאטה, לצד שירותי ניתוח והסקת תובנות. צוות עובדי Market Beyond יצטרף לעובדי Bright Data ותושק חטיבה חדשה בחברה בשם Bright Insights.
הכנסות Bright Data השנתיות עברו את רף 100 מיליון הדולר כבר ב-2021. זוהי הרכישה הרביעית של Bright Data בשנתיים האחרונות.

סינרגיה פנים-ישראלית עם אימפקט עולמי

מהשקתה ב-2016, צמחה Market Beyond במיוחד בשוק האמריקאי, בו הטכנולוגיה שלה משרתת מותגים רבים מרשימת ה-Fortune 500. בין לקוחותיה ניתן למנות ענקיות כמו eBay ,Home Depot ו-Overstock.
"רכישת Market Beyond והשקת Bright Insights מאפשרות לנו להמשיך להתמקד בפיתוח מוצרי דאטה חדשניים אשר יתמכו באלפי לקוחותינו ברחבי העולם, ולהביא את ניתוח הדאטה לשלב הבא", אמר מנכ"ל Bright Data, אור לנצ'נר. "אנו מצפים לשילובם המוצלח של צוות עובדי Market Beyond ב-Bright Data".
1 צפייה בגלריה
מייסדי Market Beyond מימין יובל יפרח ערן דרור ושחר בר ימין
מייסדי Market Beyond מימין יובל יפרח ערן דרור ושחר בר ימין
מייסדי Market Beyond מימין יובל יפרח, ערן דרור ושחר בר ימין
(צילום: יח"צ)
"השותפות הזו לא רק מסמנת פרק חדש בחייה של Market Beyond אלא גם מאשררת את התחייבותנו לספק תובנות שוק מבוססות דאטה לעסקים מובילים ברחבי העולם, בהתבסס על טכנולוגית AI פורצת הדרך שפתיחתנו", אמר מנכ"ל Market Beyond, יובל יפרח. "אנו שמחים שרכישה זו מובלת על ידי חברה ישראלית. כך נוכל להמשיך להשפיע על עולם הדאטה מתוך ישראל".
Market Beyond הוקמה ב-2016 ע"י יובל יפרח, ערן דרור ושחר בר ימין. בבסיס החברה עומדת טכנולוגיה מבוססת על יכולות AI & Machine Learning המאפשרת לחברות ומותגים מובילים בתחום הקמעונאות להבין את זירת השוק שלהם לעומקה, על ידי קבלת נתונים מפורטים ומדויקים, בכללם נתוני מכירות של מתחריהם השונים ברשת.
Bright Data היא הפלטפורמה המובילה בעולם להנגשה ואיסוף מידע/דאטה גלוי מהרשת. הפלטפורמה ומוצרים משלימים מאפשרים ללקוחות החברה לקבל החלטות בזמן אמת, החל מאסטרטגיית תמחור, ועד השקעות בפיתוח מוצרים וכניסה לשווקים חדשים.