סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

ענקית התשלומים Stripe תאפשר למשתמשים בטוויטר לקבל תשלומים בקריפטו

פיצ'ר חדש שמציגה חברת הפינטק יאפשר לסוחרים לבצע תשלומים באמצעות הסטייבלקוין USDC המוצמד לדולר. טוויטר תהיה הראשונה שתשלב את שיטת התשלומים החדשה, ותאפשר ליוצרי תוכן פופולריים לקבל תשלום בקריפטו

חברת התשלומים המקוונים סטריפ (Stripe) תאפשר לעסקים לשלם למשתמשים שלהם באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים, והראשונה שתעשה שימוש בשירות החדש היא טוויטר - כך מדווח אתר CNBC.
חברת התשלומים המקוונים הפרטית, ששווייה מוערך ב-95 מיליארד דולר, הודיעה היום (ו') שתתחיל להציע לסוחרים את האפשרות לבצע תשלומים בקריפטו דרך הסטייבלקוין USDC, המגובה על ידי הדולר האמריקאי ושומר על מחיר יציב.
1 צפייה בגלריה
אלון מאסק
אלון מאסק
אלון מאסק. בעל הבית הפוטנציאלי כבר מודע לפיצ'ר?
(צילום: AP)
טוויטר תהיה החברה הראשונה שתשלב את שיטת התשלום החדשה. החל מהיום פלטפורמת המדיה החברתית - שהיתה מושא לדיונים רבים על השתלטות פוטנציאלית של מנכ"ל טסלה אלון מאסק - תאפשר לקבל תשלומים בקריפטו למספר יוצרי תוכן פופולריים העושים שימוש בתכונות Super Follows ו-Ticketed Space.
זהו הניסיון המשמעותי הראשון של Stripe להיכנס לקריפטו מאז הפסיקה החברה לתמוך בביטקוין לפני ארבע שנים. הסטארט-אפ, שבסיסו בסן פרנסיסקו, הפסיק לקבל תשלומים באמצעות ביטקוין בינואר 2018, לאחר שציינה כי הוא סובל מתנודות מחירים והפכפכות, ואינו יעיל בביצוע עסקאות יום-יומיות.