סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מתוך הסדרה דברים מוזרים נטפליקס
מתוך הסדרה דברים מוזרים נטפליקס (נטפליקס)

השותפה החדשה של נטפליקס במינוי המוזל שיכלול פרסומות: מיקרוסופט

הלילה הודיעו שתי החברות כי ישתפו פעולה בשירות החדש של חברת הסטרימינג שיכלול מינוי מוזל הכולל פרסומות. בחודשים האחרונים בחנה נטפליקס שיתוף פעולה עם חברות אחרות, ובהן גוגל וקומקאסט, אך לבסוף בחרה במיקרוסופט - שלא מחזיקה בשירות סטרימינג מתחרה

נטפליקס תשתף פעולה עם מיקרוסופט בשירות המינויים המוזל שלה שיכלול פרסומות - כך הודיעו הלילה (ד') שתי החברות.
"למיקרוסופט יש את היכולת המוכחת לתמוך בכל הצרכים שלנו כשאנחנו בונים את השירות החדש", מסר סמנכ"ל נטפליקס גרג פיטרס בהצהרה שמסר בנושא. "מיקרוסופט מציגה לאורך זמן גמישות הן בצד הטכנולוגי והן בצד של המכירות, ויודעת לספק הגנה חזקה לפרטיות".
חברת הסטרימינג, שמתקשה להגדיל את מספר המנויים שלה ומקצצת בעקביות את מספר עובדיה, הודיעה ​​באפריל במפתיע כי היא מתכננת להציע סוג חדש של מינוי, שיהיה מוזל ויכלול פרסומות - זאת לאחר שנים של התנגדות למהלך.
ריד הייסטינגס, המנכ"ל המשותף של נטפליקס, מתנגד זה זמן רב להוספת פרסומות לפלטפורמה, אך אמר ש"הגיוני מאוד" להציע ללקוחות גם אפשרות זולה יותר.
למודל החדש יש פוטנציאל רווחיות רב עבור נטפליקס, שפועלת להגדיל את מספר המנויים שלה. בניסיון למשוך יותר מנויים, נטפליקס הגדילה את הוצאות התוכן שלה, במיוחד על סדרות מקוריות. כדי לשלם על כך החברה ייקרה את המינויים שלה. נטפליקס מסרה ששינויי המחירים הללו מסייעים לחיזוק ההכנסות שלה, אך היו אחראים גם לכך ש-600,000 מנויים של החברה בארצות הברית ובקנדה עזבו אותה במהלך הרבעון האחרון.
נטפליקס בחנה בחודשים האחרונים שותפים פוטנציאליים לשירות החדש שלה, שאמור להיות מושק לפני סוף השנה. בין השותפים שנבחנו היו גוגל וקומקאסט. אלא שבניגוד לגוגל, המחזיקה ביוטיוב, וקומקאסט, המחזיקה בפיקוק של NBC Universal, מיקרוסופט לא מפעילה שירות סטרימינג מתחרה לנטפליקס.
לדברי סמנכ"ל נטפליקס פיטרס, השירות החדש של החברה עדיין בחיתוליו, והוא ציין ש"יש עוד הרבה על מה לעבוד".
נטפליקס אמורה לפרסם את דו"חות הרבעון השני שלה ביום שלישי. היא הזהירה בעבר שהיא עלולה לאבד 2 מיליון מנויים במהלך הרבעון השני. מניית נטפליקס ירדה ביותר מ-70% עד היום.