סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

נחשף בכלכליסט
חברת Rapid 7 רוכשת את אינטסייטס הישראלית בכ-400 מיליון דולר

לאחר הרכישה צפויה חברת מודיעין הסייבר הישראלית להפוך למרכז הפיתוח של Rapid 7 בישראל. סכום העסקה כולל רכיב של מניות, מזומן הקיים בקופת החברה וסכום המיועד לשימור עובדים


כפי שנחשף בכלכליסט, חברת Rapid 7 האמריקאית מודיעה הלילה (ב') על רכישת חברת מודיעין הסייבר הישראלית אינטסייטס (IntSights). סכום העסקה יעמוד על קרוב ל-400 מיליון דולר וכולל רכיב של רכישת מניות, מזומן הקיים בקופת החברה וסכום לשימור עובדים. לאחר הרכישה צפויה אינטסייטס להפוך למרכז הפיתוח של Rapid 7, בישראל.
אינטסייטס הוקמה ב-2015 על גיא ניצן (מנכ"ל), גל בן דוד (CTO) ואלון ארבץ (מנהל מרכז הפיתוח), שלושתם בוגרי יחידות טכנולוגיות שונות בצה"ל. החברה גייסה עד כה 70 מיליון דולר ממשקיעים כמו גלילות קפיטל, Qumra Capital, ClearSky, בלאקסטון, בלאמברג קפיטל, Tola Capital, Vintage ו-Wipro.
1 צפייה בגלריה
מוסף עצמאות 14.4.21 מימין אלון ארבץ גיא ניצן ו גל בן דוד
מוסף עצמאות 14.4.21 מימין אלון ארבץ גיא ניצן ו גל בן דוד
מימין אלון ארבץ גיא ניצן וגל בן דוד
(צילום: אוראל כהן)
חברת אינטסייטס דורגה במקום השביעי ברשימת החברות המבטיחות של כלכליסט לשנת 2021. היא מעסיקה יותר מ-200 עובדים ומשרתת מעל ל- 350 לקוחות, ביניהם: בלאקסטון, אמריקן איגל, טבע, סיזרס הוטלס ועוד.
חלק משמעותי מעבודת החברה כולל ניטור של "הרשת האפלה" (דארקנט - כינוי לחלק באינטרנט שלא ניתן להגיע אליו באמצעות דפדפנים סטנדרטיים, ומתאפיין בפעילות עבריינית ענפה). המידע שנאסף שם מזין מערכת המנתחת סיכוני סייבר לארגונים גדולים, וזו מספקת מודיעין על איומים פוטנציאליים ושיטות תקיפה אפשריות, ומפעילה הגנה מתאימה מבעוד מועד.
גיא ניצן, מנכ"ל IntSights מסר: "’כשהקמנו את החברה, היו פתרונות מאוד מיושנים שלא אפשרו לארגונים לצרוך מודיעין סייבר בצורה אפקטיבית בתוך מערכות ההגנה שלהם. אינטסייטס שינתה לחלוטין את עולם הסייבר כשהפכה את המודיעין לחלק קריטי במערך האבטחה הארגונית ובנוסף, הפכה את מודיעין הסייבר לנגיש על ידי כל ארגון, ולא רק עבור ארגונים המעסיקים מאות אנשי אבטחת מידע. שילוב הטכנולוגיה שלנו במערכות של Rapid 7 יאפשר לנו להגיע לאלפי לקוחות בצורה מהירה יותר ולהאיץ את תהליך הגדילה והאימוץ של הטכנולוגיה שלנו בקרב ארגונים בעולם. יש לנו צוות עובדים יוצא דופן בחברה שהצליח לבנות בזמן קצר קטגוריה שלמה בעולם הסייבר והוא ימשיך איתנו גם במבנה החדש של החברה" .
Rapid 7, היא אחת מפלטפורמות האבטחה המקיפות בשוק, והיא כוללת מערך רחב של גילוי ותגובה של מתקפות סייבר, ניהול חולשות, אבטחת ענן, אבטחת יישומים וסינכרון של אבטחה ואוטומציה. הטכנולוגיה של אינטסייטס תשולב בתוך הפלטפורמה של Rapid 7, כדי לאפשר לה להעניק לארגונים וחברות מבט אחיד על איומים, ניטור מתקפות, התראות באיכות ואמינות גבוהים כדי להבטיח פעולות אבטחה יעילות, תובנות רלוונטיות, הפחתת איומים פרואקטיבית וזמני תגובה מהירים.
"אבטחת סייבר היא קרב רב מערכתי והסיכויים הם תמיד לטובת התוקפים", מסר קורי תומאס, יו"ר ומנכ"ל Rapid7. "באינטסייטס וב- Rapid 7 מאמינים שארגונים יצליחו בהגנה סייבר רק כשיש להם תפיסה אחידה של איומים פנימיים וחיצוניים, הכוללים מודיעין והפחתת איומים אוטומטית שיאפשרו לצוותי האבטחה להתמקד באיומים הקריטיים ביותר".