סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

סאטקום מערכות זכתה במכרז להפצת שידורי כאן 11 בלוויין

הקבוצה תבנה עבור התאגיד פלטפורמה להעברת השידורים כולל ערוצי הרדיו באמצעות הלווין עמוס 17, לתקופה של שלוש שנים עם אופציה להארכה; במקביל חשפה היום סאטקום את הפתרון שלה לאינטרנט לוויני, בשיתוף חלל תקשורת

גילת טלקום מקבוצת סאטקום מערכות זכתה במכרז של תאגיד השידור הישראלי להעברת שידורי הטלוויזיה והרדיו של התאגיד באמצעות לווין.
כך נודע ל"כלכליסט", נכון להיום מפיץ התאגיד באמצעות הלוויין עמוס 17 של חלל תקשורת שני ערוצים בטכנולוגיית SD ושמונה ערוצי רדיו. החוזה הנוכחי להפצה מסתיים בעוד כשבועיים ובחודש שעבר הוציא התאגיד את ההליך למכרז חדש בו זכתה סאטקום מערכות, לה זו כניסה ראשונה לתחום זה.
סאטקום מערכות, בראשות היו"ר עמי ברלב והמנכ"ל אסף רוזנהק, תבנה עבור התאגיד פלטפורמה להעברת שידורי כאן 11 וערוצי הרדיו של התאגיד באמצעות עמוס 17 וכן תלווה אותם בשירות עבור התאגיד לתקופה של שלוש שנים, עם אופציה להארכת ההסכם בשנתיים נוספות.
1 צפייה בגלריה
ה לוויין עמוס 17
ה לוויין עמוס 17
עמוס 17
(צילום: ספייסקום)
מסאטקום מערכות נמסר: "כאן 11 מייצג בישראל ערכי מצוינות ורמת תקשורת ושידור מהאיכותיות והגבוהות שיש. אנו גאים שארגון זה בחר בגילת טלקום כספקית שירותי הפצת השידורים באמצעות מערך התקשורת והלוויינות המוביל שלנו".
בתוך כך הבוקר חשפה סאטקום את הפתרון החדש שלה לאינטרנט לווייני בישראל, שירות אותו השיקה לפני כשלושה שבועות, בשיתוף עם חלל תקשורת. הפתרון, שמכונה GBox מיועד ללקוחות עסקיים, אליהם מכוונת החברה.
השירות אותו יציעו גילת סאטקום וחלל יאפשר גישה מהירה לאינטרנט גם בישובים שבהם טרם נפרסה תשתית הסיבים והוא יתבסס על רישיון לאספקת השירותים אותו קיבלה גילת סאטקום בפברואר האחרון.