סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

מאבטחת את הגישה למערכות ארגוניות בענן: Cyolo גייסה 60 מיליון דולר

חברת הסייבר הישראלית פיתחה פיתרון אבטחה המבוסס על הזהות הדיגיטלית של המשתמשים ושל ההתקנים המשמשים אותם, שניתן להטמעה פשוטה על גבי ענן. "פוטנציאל הנזק הוא עצום ולכן סקטורים כמו ייצור תעשייתי, אנרגיה וארגוני שירותים חשופים לאיומים ברמה המדינתית"

חברת הסייבר סיולו (Cyolo), שפיתחה טכנולוגיה לגישה מאובטחת, מבוססת זהות, לסביבות עבודה שונות, גייסה 60 מיליון דולר בסבב מסדרה B. החיבור לרשת באמצעות הפיתרון של סיולו נעשה באופן פשוט ומאובטח, מכל מקום ומכל מכשיר, ונפרש בקלות בענן. הפיתרון מבוסס על הזהות הדיגיטלית של המשתמשים הארגוניים ושל ההתקנים המשמשים אותם. כך נבנית מעין רשת זהויות של בני אדם ומערכות מחשב, שהיא אגנוסטית לחלוטין לתשתית שעליה היא רוכבת ולמיקום המערכות, ובהתאם, גם לא מצריכה כל שינוי לטובת הטמעה של הפתרון.
החברה הוקמה ב-2020 על ידי אלמוג אפיריון המנכ״ל, דדי ירקוני סמנכ״ל טכנולוגיה וערן שמואלי הארכיטקט הראשי, והיא מעסיקה 75 עובדים, מהם 40 במרכז הפיתוח ברמת גן. מכירות החברה צמחו בשנה האחרונה פי 6 והיא תנתב את ההשקעה להוספת יכולות פורצות דרך לפלטפורמה.
“אנחנו תלויים בחיבור למערכות מחשב בכל רגע ובכל דבר שאנחנו עושים", אומר אפיריון. "הקורונה ומצב השוק הנוכחי האיצו את הטרנספורמציה הדיגיטלית ובתעשיות רבות נדרש מיד שיפור משמעותי ביכולת החיבור של עובדים למערכות ארגוניות באופן מאובטח. פוטנציאל הנזק הוא עצום ולכן סקטורים כמו ייצור תעשייתי, אנרגיה וארגוני שירותים חשופים לאיומים ברמה המדינתית. צריך לתת לגופי אבטחת מידע ו-IT יכולת להתמודד עם המציאות המורכבת הזאת, בה הם נדרשים לחבר משתמשים מכל מקום למערכות מבוזרות, ומהר".
סבב הגיוס הנוכחי של החברה נערך בהובלת קרן National Grid Partners המתמחה בהשקעות בתחומי אנרגיה ומחשוב, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים: Glilot Capital Partners, Flint Capital, Differential Ventures, ו- Merlin Ventures.