סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

טאלון גייסה 17 מיליון דולר להרחבת גיוס הסיד

חברת הסייבר, שהשיקה דפדפן מאובטח לארגונים, גייסה עד כה 43 מיליון דולר; Sorenson Ventures ו-Evolution Equity Partners הצטרפו בסבב הנוכחי למשקיעים הקיימים

חברת טאלון סייבר סקיוריטי, שהשיקה בשנה שעברה דפדפן מאובטח לארגונים, הודיעה על גיוס הון נוסף של 17 מיליון דולר, טרם גיוס סבב A. תוספת זו מביאה את סכום הגיוס הכולל של החברה ל-43 מיליון דולר. הגיוס הקודם, שהיה הסיד של החברה, עמד 26 מיליון דולר. הגיוס הבא שלה יקבע את שווייה.


Sorenson Ventures ו-Evolution Equity Partners מצטרפות בסבב הנוכחי למשקיעים הקיימים; הקרנות לייטספיד ו- Team8 ומשקיעים מובילים בתעשיית הסייבר, ובהם ג'ורג' קורץ, מנכ"ל CrowdStrike; יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל, מייסדי Armis; מיכאל שאולוב, מנכ"ל ומייסד Fireblocks; אבי שוע, מנכ"ל ומייסד Orca Security; ואסף רפפורט, המייסד והמנכ"ל של Wiz.

1 צפייה בגלריה
חברת הסייבר טאלון מימין:  אוהד בוברוב עופר בן-נון
חברת הסייבר טאלון מימין:  אוהד בוברוב עופר בן-נון
מימין: אוהד בוברוב ועופר בן-נון
(צילום: שלומי יוסף)

מטרת הגיוס הנוכחי היא הרחבת השותפות עם משקיעי סייבר מובילים בעולם שיתמכו בהאצת מאמצי ההפצה של המוצר וכן הרחבת הפיתוח.
טאלון מעסיקה כ-45 עובדים במרכז פיתוח בישראל ובמשרדים שנפתחו לאחרונה בארצות הברית. לאחרונה החברה השיקה גרסה למחשבי מאק, ובכך הרחיבה את יכולות ההגנה של המוצר, שכבר היום פועל לדבריה בעשרות חברות, ובהן מעסיקות גדולות בארצות הברית.
טאלון הוקמה ב-2021 על ידי עופר בן-נון ואוהד בוברוב, שני יזמים בתחום הסייבר. בן-נון היה ממייסדי ארגוס, שנרכשה על ידי קונטיננטל, ובוברוב היה ממייסדי לאקון סקיוריטי, שנרכשה על ידי צ'ק פוינט.
החברה השיקה כאמור בחודש אוקטובר את דפדפן הסייבר המאובטח הראשון לארגונים, TalonWork, שמאפשר לחברות לנהל ביעילות כוח עבודה מבוזר. הפתרון של טאלון מדמה בועה מבודדת המגנה על כל המשאבים הארגוניים בהם משתמש העובד.