סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

מפתחת סייברפאנק 2077 טוענת שתיקנה את הבאגים במשחק, לא כולם מאמינים

CD פרוג'קט רד הודיעה כי פתרה שלל באגים ותקלות שהפכו את השקת המשחק לאסון יח"צ. סוני השיבה את המשחק לחנות שלה, אך מפצירה בבעלי הפלייסטיישן 4 לא לקנות אותו. למרות חבלי הלידה, המפתחת הפולנית רשמה את השנה הרווחית ביותר שלה



ההשקה עתירת-התקלות של סייברפאנק 2077 פגעה קשות באהדה שרחשו המעריצים למשחק, שהיה אחד המצופים ביותר בשנים האחרונות. כעת מקווה המפתחת והמפיצה, CD פרוג'קט רד (CD Projekt Red) הפולנית, לשדר עסקים כרגיל. בכנס תעשייה בוורשה, אמר החברה, אדם קישינסקי, כי "יציבות המשחק הגיעה לרמה מספקת".
"גם עבדנו על הביצועים בכללותם, ואנחנו די מרוצים מכך. כמובן, גם תיקנו באגים ותקלות, ונמשיך לעשות כך. לאורך זמן, נכניס תיקונים למערכות עליהן שחקנים הצביעו כדורשות-שיפור". המנכ"ל לא פירט לאילו מערכות משחק התכוון קהל השחקנים, אבל ניתן לשער כי הכוונה היא למערכות כגון הבינה-המלאכותית והתאמה אישית של עיצוב הדמויות, שזכו לקיתונות ביקורת עם השקת המשחק בדצמבר 2020.
1 צפייה בגלריה
סייברפאנק CyberPunk 2077 גיימינג 2
סייברפאנק CyberPunk 2077 גיימינג 2
(קרדיט: CD Projekt Red)
בשבוע שעבר, השיבה סוני את סייברפאנק 2077 לחנות הפלייסטיישן שלה, כשישה חודשים לאחר שהסירה אותו בשל ריבוי הבאגים, בעיקר בפלייסטיישן 4. למרות זאת, מפתחת המשחקים לא ניאותה לחשוף את מספרי המכירות של סייברפאנק 2077. סגן נשיא החברה, פיוטר ניאלובוביץ', הודיע: "איננו חולקים מידע חלקי, אלא רק בהגיענו לאבני דרך. על כן, אנחנו לא נגיב על התוצאות הללו לאחר ימים ספורים".
ההשקה הקטסטרופלית של המשחק לא מנעה משנת 2020 להיות הרווחית ביותר בתולדותיה של CD פרוג'קט רד, עם הכנסות של 563 מיליון דולר ורווח של 303 מיליון דולר. המכירות של סייברפאנק 2077 היו המקור למרבית מרבית רווחי החברה, לצד עותקים ממשחקיה הקודמים שהוסיפו להימכר וכן רווחים מחנות המשחקים הדיגיטלית GOG, המתמקדת במשחקי אינדי ובמשחקים נוסטלגיים. המכה האנושה ביותר שספגה החברה הפולנית הייתה למוניטין שלה.
על אף השבת המשחק לחנות הפלייסטיישן, פרסמה CD פרוג'קט רד אזהרה לבעלי הקונסולה. "משתמשים עשוים להמשיך לחוות מספר בעיות ביצוע בקונסולות הפלייסטיישן 4 בעוד אנו ממשיכים לשפר את יציבות המשחק בכל הפלטפורמות", הודתה CD פרוג'קט רד והמליצה, "הגרסאות לפלייסטיישן 4 פרו ולפלייסטיישן 5 יעניקו את החוויה הטובה ביותר".
סוני אף הרחיקה צעד נוסף והמליצה לבעלי פלייסטיישן 4 לא לרכוש את המשחק. המשחק, כאמור, הושק במקור בחודש דצמבר, עמוס בעיות טכניות, בעיקר באקסבוקס ופלייסטיישן מהדור הקודם. גם מיקרוסופט הוסיפה תווית אזהרה בחנות המשחקים של אקסבוקס. CD פרוג'קט רד המשיכה לתקן בהדרגה רבות מהתקלות בעת ההשקה, אבל עדיין ישנה כברת דרך לעבור בשביל לשפר את החוויה בפלייסטיישן 4 ובאקסבוקס וואן.