סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מימין: מנכ"ל תופין הנכנס ריימונד ברנקאטו והמנכ"ל היוצא רובי כיטוב
מימין: מנכ"ל תופין הנכנס ריימונד ברנקאטו והמנכ"ל היוצא רובי כיטוב (צילום: תופין)

מנכ"ל חדש לתופין: ריימונד ברנקאטו יחליף את המייסד רובי כיטוב

המנכ"ל הנכנס היה במהלך השנתיים האחרונו מנהל ההכנסות הראשי של החברה שנרכשה באפריל האחרון על ידי קרן Turn/River ב-570 מיליון דולר. כיטוב יסיים 19 שנים בתפקיד שאותו מילא מאז שהקים את החברה יחד עם ראובן הריסון

חברת הסייבר הישראלית תופין (Tufin) מינתה את ריימונד ברנקאטו לתפקיד המנכ״ל. ברנקאטו יחליף את המנכ״ל הנוכחי רובי כיטוב, ההפורש מהתפקיד שאותו מילא מאז הקמתה וימשיך לכהן בדירקטוריון החברה כיועץ בכיר. ריימונד שימש בשנתיים האחרונות כמנהל ההכנסות הראשי של החברה - כלומר, CRO.
בנוסף, ההנהלה הבכירה של החברה מתרחבת עם הצטרפותם של סקוט טאקר לתפקיד סמנכל הכספים ושל בריאן גלדשטיין לתפקיד סמנכל השיווק. כמו כן, ג׳ף ווילמוט קודם לתפקיד מנהל הכנסות ראשי ושי דיין קודם לתפקיד סגן נשיא למוצר והנדסה.
תופין הוקמה ב-2005 על ידי כיטוב וראובן הריסון, סמנכ"ל הטכנולוגיות. החברה, שמספקת כלים לניהול מאובטח ואוטומטי של רשתות תקשורת ארגוניות, נרכשה באפריל 2022 בכ-570 מיליון דולר על ידי קרן Turn/River האמריקאית, המתמחה בהשבחת חברות תוכנה.
באוגוסט האחרון פיטרה החברה 55 מעובדיה, מתוכם 25 בישראל, וכיום היא מעסיקה כ-500 עובדים, מתוכם 260 בישראל.
"בעולם של היום, חברות רבות מתמקדות בהשגת יעדי טרנספורמציה דיגיטלית, הרשתות נעשות מורכבות ומקוטעות יותר, והמושג ׳משרד׳ מקבל משמעות חדשה", אמר לכלכליסט המנכ"ל הנכנס ברנקאטו." צוותי אבטחת הרשת והענן נדרשים להתקדם מהר יותר ובטוח יותר כדי לעמוד בקצב של הדרישות העסקיות המשתנות".