סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

מייעלת פסי ייצור: ונטי הישראלית גייסה 16 מיליון דולר

את הגיוס לחברה שפיתחה פלטפורמה לחיזוי כשלים בפס הייצור הובילה קרן אינסייט פרטנרס. ונטי, המשמשת חברות כמו פלקס וסיגייט, מעסיקה 25 עובדים ובתל אביב מתכוונת להכפיל את המספר ולהתרחב לשווקים חדשים

חברת ונטי (Vanti Analytics) גייסה 16 מיליון דולר בסבב A. קרן Insight Partners הובילה את סבב הגיוס, בו לקחו חלק גם המשקיעים הקיימים True Ventures ו-MoreVC.
הפלטפורמה של ונטי חוזה כשלים בפס הייצור ועורכת אופטימיזציה מקיפה לתהליך הייצור כולו באמצעות הטמעת כלים של בינה מלאכותית. החברה הוקמה בשנת 2019 על ידי סמדר דוד, המשמשת כמנכ"לית החברה, וניר אוסירוף, סמנכ"ל הטכנולוגיות. השניים הכירו במסגרת שירותם הצבאי ביחידת 81 ובהמשך הצטרפו כמנהלי פיתוח ל-Innoviz Technologies. הפלטפורמה של החברה כבר משמשת חברות מובילות ברחבי העולם כמו Seagate ו-Flex, לצד שורת חברות מתעשיות הרכב, המזון, הפארמה והאנרגיה. לחברה משרדים בישראל ובארה"ב. מטה החברה ממוקם בתל אביב ובו מרוכזת פעילות המחקר והפיתוח.
1 צפייה בגלריה
ונטי
ונטי
סמדר דוד וגיל אוסירוף, מייסדי ונטי
(צילום: עידן גיל)
מאז הקמתה גייסה ונטי סכום כולל של 22 מיליון דולר. גיוס ההון הנוכחי יאפשר לה להמשיך ולהאיץ את תהליכי הפיתוח והצמיחה, ולהתרחב לשווקים חדשים. כמו כן, החברה, שמעסיקה כיום 25 עובדים, מתכננת להכפיל את מספר עובדיה עד לסוף 2022 ולגייס עשרות עובדים בארץ ובארה"ב.
סמדר דוד, מנכ"לית ומייסדת שותפה, Vanti Analytics: "כמי שעבדו בתעשיית הייצור, התמודדנו בעצמנו עם האתגרים הגדולים שטמונים בהטמעה של בינה מלאכותית בקנה מידה רחב".