סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
לוגו אמזון
אמזון. הבריאות לא הכי חשובה (רויטרס)

אמזון מפטרת עשרות עובדים בישראל - פרויקט צמיד הבריאות נסגר

ענקית הקמעונאות והטכנולוגיה החליטה להפסיק את פיתוחו של Halo Band נוכח "פלח שוק צפוף יותר ויותר, וסביבה כלכלית לא ודאית". כתוצאה מכך, יפוטרו כל העובדים המועסקים במחלקה, לרבות אלה המועסקים במרכזי הפיתוח בתל אביב ובחיפה

אמזון מפטרת עשרות מעובדיה בישראל, העוסקים בפיתוח צמיד הבריאות Halo Band, שחלק ממנו, כמו גם הפיתוח של מערכת אלקסה, נערך בתל אביב ובחיפה. מדובר בפיטורים של כל עובדי המחלקה כתוצאה מסגירת הפיתוח של המוצר, שנערכים כחלק מהצמצומים שעוברת החברה בימים אלה. על פי הערכה, החברה מעסיקה בישראל יותר מ-1000 עובדים.
היום צפויה אמזון לפרסם את תוצאותיה לרבעון החולף, עם הערכת הכנסות של כ-124 מיליארד דולר ותחזית להכנסות של 130 מיליארד דולר ברבעון הבא. על פי הדיווחים, החברה תצא לגל פיטורים נוסף של כ-9000 עובדים בחודש הבא, כשהצמצומים בישראל הם חלק מגל זה.
"קיבלנו את ההחלטה הקשה לסיים את תוכנית Halo - מה שיביא לצמצום תפקידים", אמרה מליסה צ'ה, סמנכ"לית מחלקץ הבית החכם והבריאות של אמזון, לעובדים באימייל שהגיע לידי The Verge. "לאחרונה, Halo התמודדה עם רוח נגדית, כולל פלח שוק צפוף יותר ויותר וסביבה כלכלית לא ודאית. אף עלפי שהלקוחות שלנו אוהבים היבטים רבים של Halo, עלינו לתעדף משאבים ולמקסם את התועלת ללקוחות ולבריאות ארוכת הטווח של העסק".