סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
משרדי טוויטר סינגפור
משרדי טוויטר, סינגפור (צילום: David Odisho/Getty )

המייל שקיבלו עובדי טוויטר בסינגפור: פנו את משרדיכם עד סוף היום

העובדים קיבלו אתמול הודעה במייל לפיה עליהם לעזוב עד השעה חמש אחה"צ את בניין קפיטגרין (CapitaGreen) והחל מיום חמישי לעבוד מרחוק. החברה סגרה בתקופה האחרונה משרדים גם בהונג קונג, מקסיקו, הפיליפינים ואפריקה. לפי בלומברג, המהלך הוא ככל הנראה חלק ממאמציו של הבעלים אלון מאסק להפחית בעלויות ברחבי העולם

העובדים במשרדי טוויטר בסינגפור קיבלו הוראה לרוקן את שולחנות העבודה שלהם ולפנות את המקום, כך לפי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג המתבסס על אנשים המעורים בנושא. המהלך הוא ככל הנראה חלק ממאמציו של הבעלים אלון מאסק להפחית בעלויות ברחבי העולם. באתר Platformer דיווחו כי הפינוי הוא בעקבות אי תשלום שכירות.
לפי גורם הנוגע לעניין שביקש להישאר בעילום שם, העובדים קיבלו אתמול (ד') הודעה במייל לפיה עליהם לעזוב עד השעה חמש אחה"צ את בניין קפיטגרין (CapitaGreen) והחל מיום חמישי לעבוד מרחוק. לדבריו, העובדים בסינגפור מסווגים כעת ועד להודעה חדשה כעובדים מרחוק במערכות הפנימיות של טוויטר. נכון לאפריל 2022, הועסקו בבניין 400 עובדי טוויטר.
בסינגפור נמצא המטה של פלטפורמת הרשת החברתית באזור אסיה והפסיפיק, אזור שנפגע קשות מהפיטורים הנרחבים שביצע מאסק בחברה לאחר השלמת הרכישה בסוף אוקטובר. בנוסף, החברה פיטרה החודש את נור אזהר בן איוב, ששימש כאחראי מהימנות האתר באזור.
מטוויטר לא התקבלה תגובה לדיווח. דובר של קפיטלנד, הבעלים של בניין המשרדים המדובר בסינגפור, אמר כי טוויטר עדיין נחשבת לדיירת בבניין, אך לא הוסיף מעבר לכך. טוויטר שוכרת את המשרדים בבניין מאז 2015.
הניסיונות של מאסק להפחית בעלויות כללו אי תשלום שכירות על משרדים שונים, מהלך שהוביל לכך שהוגשה בחודש שעבר תביעה נגד החברה על ידי בעלי המשרדים בסן פרנסיסקו.
לפי דיווח באתר ביזנס אינסיידר, המשרד בסינגפור אינו היחיד שנסגר - החברה סגרה בתקופה האחרונה משרדים גם בהונג קונג, מקסיקו, הפיליפינים ואפריקה. כמו כן, המשרדים באוסטרליה, דרום קוריאה ובחלקים נרחבים באירופה ובהודו צפויים להיסגר בשבועות הקרובים.