סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

כלכליסט-טק
חברת Safebreach המדמה תקיפות סייבר גייסה 53.5 מיליון דולר

איציק קוטלר, מייסד החברה: "התוכנה שלנו מקנה לארגונים זמן ומידע שדרוש להם להיערכות לפריצה וייתן להם יתרון של זמן לתקן את מה שצריך". את סבב הגיוס הובילו הקרנות IGP של חיים שני ומשה ליכטמן ו-Sonae IM זרוע ההשקעות האירופית של תאגיד Sonae

חברת הסייבר הישראלית Safebreach (סייפבריץ'), המפתחת פלטפורמה לסימולציות של תקיפה וחדירות סייבר לארגונים, גייסה 53.5 מיליון דולר בסבב גיוס D. את סבב הגיוס הובילו הקרנות IGP של חיים שני ומשה ליכטמן ו-Sonae IM זרוע ההשקעות האירופית של תאגיד Sonae בהשתתפותם של Sands Capital ובנק לאומי. במסגרת סבב הגיוס הנוכחי, יצטרפו לדירקטוריון החברה קרלוס אלברטו סילבה, שותף מנהל ב-Sonae IM ואסף הראל, שותף כללי ב-IGP. ההשקעה ב-SafeBreach מביאה את סך המימון של החברה אל מעל ל-106 מיליון דולר.
בשיחה עם כלכליסט אמר איציק קוטלר, מייסד החברה וה-CTO "פיתחנו פלטפורמה שמדמה תוקפים במגוון רחב של תקיפות החל מתקיפה של זליגת מידע, כופרה ועוד. התוכנה שלנו מקנה לארגונים זמן ומידע שדרוש להם להיערכות לפריצה וייתן להם יתרון של זמן לתקן את מה שצריך ולקנות מוצרים חדשים. בחרנו ללכת עם משקיע אירופי שיפתח לנו את הדלתות שם למרות שעיקר מאמצינו כיום בארצות הברית.

1 צפייה בגלריה
גיא בזרנו איציק קוטלר מייסדי סייפבריצ'
גיא בזרנו איציק קוטלר מייסדי סייפבריצ'
גיא בז'רנו ואיציק קוטלר מייסדי סייפבריצ'
(קרדיט:SafeBreach)

"אחוזי ההצלחה שלנו בחברות עומדים כיום על 100%. לכל ארגון יש לפחות חור אבטחה אחד שתוקפים יכולים למצוא. הטכנולוגיה שלנו עובדת כל הזמן ובודקים את הארגון כל הזמן".
לדברי גיא בז'רנו, שותף, מייסד ומנכ"ל SafeBreach, "בנוף איומי סייבר שהולך וגובר בימים אלה, ארגונים רבים הגיבו על ידי רכישת מוצרי אבטחה נוספים בתקווה שהמהלך יהפוך אותם למאובטחים יותר. אבל תקווה היא לא אסטרטגיה שהוכיחה את עצמה".
החברה שנוסדה בשנת 2014 על ידי גיא בז'רנו ואיציק קוטלר, מעסיקה כ-90 עובדים, מתוכם 50 במרכז הפיתוח בתל אביב והיתר בארצות הברית, קנדה ואירופה. הפלטפורמה של החברה מספקת את נקודת המבט של התוקף על מצב האבטחה של ארגון ויכולה לחזות התקפות יזומות, לאמת בקרות אבטחה ולשפר את תגובת ה- SOC.
בין יתר לקוחותיה מגינה SafeBreach על כ- 100 מהארגונים המובילים בעולם הנכללים ברשימת 1,000 החברות הרווחיות עפ"י מגזין Fortune. עם קהל הלקוחות נמנות חמש החברות הפיננסיות מהגדולות בעולם, ארגונים בענף הבריאות וחברות התרופות המובילות שנמצאות בחוד החנית בפיתוח חיסונים לנגיף הקורונה.
לדברי אסף הראל, שותף בקרן IGP: "שוק סימולציית הפריצות וההתקפות הוא שוק שראה צמיחה משמעותית בשנה האחרונה".