סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

כלכליסט-טק
הסטארט-אפ Deci שמפתח פלטפורמה מבוססת AI למפתחים גייס 21 מיליון דולר

את הגיוס הובילה קרן Insight Partners, ולקחו בו חלק גם המשקיעים הקיימים, סקוור פג ואימרג'; סך גיוסי החברה עומד כעת על מעל ל-30 מיליון דולר. הפתרון של Deci, המעסיקה מעל ל-30 עובדים, מבצע אופטימיזציה אוטומטית של האלגוריתמים שבבסיס יישומי הבינה המלאכותית, ובכך עוזר להנגשת טכנולוגיות בתחום

חברת הסטארט-אפ הישראלית Deci גייסה 21 מיליון דולר, במסגרת גיוס סבב A בהובלת קרן Insight Partners. בסבב השתתפו המשקיעים הקיימים, סקוור פג ואימרג', ואליהם הצטרפו גם משקיעים חדשים הכוללים את סמסונג נקסט, וינטג' פרטנרס ופורט רוס ונצ'רס. לפני כשנה הודיעה Deci על השלמת סבב גיוס סיד של 9.1 מיליון דולר, וכעת סך גיוסי החברה עומד על מעל ל-30 מיליון דולר.

2 צפייה בגלריה
מייסדי Deci מימין פרופ' רן אל יניב CTO יונתן גייפמן CEO יונתן אליעל COO
מייסדי Deci מימין פרופ' רן אל יניב CTO יונתן גייפמן CEO יונתן אליעל COO
מייסדי Deci, מימין: פרופ' רן אל יניב CTO, יונתן גייפמן CEO ויונתן אליעל COO
(צילום: יח"צ)
Deci פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית (AI) המאפשרת למפתחים ומדעני נתונים לשפר את הדיוק ואת מהירות העיבוד של אלגוריתמים המניעים יישומי בינה מלאכותית. כיום קיים פער הולך וגדל בין אלגוריתמים של בינה מלאכותית, שהופכים לגדולים ומורכבים יותר (ולכן צורכים כוח חישובי אסטרונומי), לבין היכולת של מעבדים להריץ את האלגוריתמים הללו באופן יעיל וכלכלי. הפתרון של Deci מגשר על הפער הזה באמצעות אופטימיזציה אוטומטית של האלגוריתמים שבבסיס יישומי הבינה המלאכותית, ובכך עוזר להנגשה של טכנולוגיית בינה מלאכותית עוצמתית - וגם אפשרית מבחינה כלכלית.
2 צפייה בגלריה
עובדי  Deci
עובדי  Deci
צוות עובדי Deci
(צילום: יח"צ)
בעקבות ההשקעה, לוני ג'אפי, שותף בקרן אינסייט פרטנרס, יצטרף לדירקטוריון החברה, שהוקמה על ידי ד"ר יונתן גייפמן, פרופ' רן אל-יניב, מומחה לבינה מלאכותית מהטכניון, ויונתן אליעל. Deci הוקמה בסוף 2019 ומעסיקה מעל ל-30 עובדים.