סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

כלכליסט-טק
אינשורייטס שמסייעת לעובדים בארה"ב לממש את ההטבות הרפואיות שלהם גייסה 22 מיליון דולר

גיא בנימין, מנכ"ל משותף ואחד ממייסדי החברה, החליט להקים אותה לאחר שנתקל כעובד במקינזי בארה"ב במורכבות של ביטוחי הבריאות. אינשורייטס פיתחה יועצת וירטואלית מותאמת אישית המסייעת לעובדים לממש את הביטוח הרפואי שלהם. הכסף גויס במסגרת גיוס סיד בהובלת קרן Group11 של דובי פרנסס

חברת הסטארט-אפ הישראלית אינשורייטס (Insurights) גייסה 22 מיליון דולר בגיוס סיד בהובלת קרן Group11 של המשקיע דובי פרנסס. עוד השתתפו בגיוס Cresson Management, Good Company ו- Insurtech Israel.
הסטארט-אפ הישראל פיתח יועצת בריאות וירטואלית מותאמת אישית שמסייעת לעובדים בארצות הברית לממש את מלוא האפשרויות שמקנה להם הביטוח הרפואי.
בשוק האמריקאי הנושא של הטבות וביטוחי בריאות מורכב מאוד ו-Insurights מנסה לפשט את מורכבות זאת. החברה הוקמה על ידי גיא בנימין, בן נגר, ד"ר אלעד אופיר ובן גולדנברג. בנימין נחשף באופן אישי לחוסר היעילות של מערכת הבריאות האמריקאית כאשר עבד בחברת מקנזי בארה"ב והחליט לפתח יחד עם שותפיו מערכת שתיתן מענה לכך.
החברה מעסיקה 25 עובדים, 12 מהם מועסקים בישראל והשאר בארה"ב, בכוונת החברה להכפיל את כוח האדם שלה בשנה הקרובה.
1 צפייה בגלריה
דובי פרנסס Group 11
דובי פרנסס Group 11
דובי פרנסס Group 11
(צילום: Group 11)

המערכת מספקת לעובדים תשובות ברורות לשאלות ספציפיות בנוגע לזכויותיהם הרפואיות, וזאת באמצעות ניתוח מעמיק של תוכנית הבריאות שמוצעת להם. העובד יכול לדעת במהירות כמה יעלה לו כל טיפול בהתבסס על הכיסוי הביטוחי שלו, ספקים מומלצים ועוד.
"הדרך שעובדים בארה"ב נאלצים לעבור כדי לנצל את היתרונות הבריאותיים שמגיעים להם היא שגויה", אמר בנימין, המשמש כמנכ"ל משותף בחברה. "אנחנו שואפים לפשט את התהליך, מה שיוביל לעובדים בריאים ומאושרים יותר".
לדברי דובי פרנסס, שותף מייסד ב-Group11, "העובדים כבר לא יצטרכו לבלות שעות בטלפון עם נציגי שירות, מנהלי משאבי אנוש יקדישו פחות זמן להתמודדות עם בעיות הקשורות להטבות הבריאות של העובדים ולהחלטה איזו תוכנית בריאות להציע להם מדי שנה, ומנהלי הכספים ינהלו טוב יותר את עלויות הבריאות העצומות של העובדים".