סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חדש בטוויטר: חיפוש מילים ספציפיות בתכני ההודעות הישירות

המאפיין החדש הוא שדרוג של פיצ'ר החיפוש עצמו, שהושק אשתקד, כשכעת ניתן גם לחפש מילים מסוימות בתוך הודעות אלה. עד כה ניתן היה לחפש בהן רק שמות של אנשים או צ'אטים. האפשרות זמינה בכל הפלטפורמות

טוויטר הכריזה ביום רביעי כי מאפיין החיפוש בהודעות הישירות (DM search feature) זכה לשדרוג וכעת ניתן לחפש באמצעותו גם בתכני השיחות, כשהתוצאות תכלולנה הודעות ספציפיות שכוללות את מילת החיפוש שהוקלדה.
עד כה ניתן היה להשתמש במאפיין רק כדי לחפש שמות של אנשים או שמות של צ'אטים קבוצתיים. החידוש הוא שעכשיו אפשר למצוא הודעות ספציפיות בתוך השיחות. עדיין אפשר לחפש אנשים או שיחות ואפשר גם להחליט אם רוצים לראות תוצאות לגבי אנשים, קבוצות או הודעות.
השינוי היה צפוי כבר זמן מה. כשטוויטר הכניסה את אפשרות החיפוש בהודעות הישירות למערכת ההפעלה אנדרואיד במאי 2021 (ב-IOS האפשרקות זמינה כבר מ-2019) היא הבטיחה כי האפשרות לחיפוש בתכנים תושק בהמשך אותה שנה. אמנם היא פספסה קצת את הדדליין, אבל כעת האפשרות זמינה בכל הפלטפורמות.
באתר The Verge בדקו את המאפיין החדש ודיווחו כי הוא עובד היטב במחשב וכן במערכות ההפעלה של אפל ואנדרואיד. ואולם, אף שהחיפוש מגיע גם להודעות ישנות יחסית, נראה שהוא לא מגיע לכל ההודעות. כך למשל, נמצאו תוצאות מ-2020 אך לא מ-2019 או לפני כן.