סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

לצייץ ולגהץ: טוויטר משיקה בבטא את "טוויטר שופס"

הפלטפורמה החברתית שכבר בחנה בעבר פיצ'רים שונים בתחום האי-קומרס מציגה כעת כלי שמאפשר למוכרים להציג בפני המשתמשים חלונות ראווה וירטואליים ולמכור באמצעותם, דרך אתר חיצוני, את מרכולתם


הפלטפורמה החברתית טוויטר פוזלת לכיוון האיקומרס: בימים אלה היא בוחנת, בגרסת בטא שכבר זמינה באופן חלקי בארה"ב, פיצ'ר שנקרא "טוויטר שופס", באמצעותו יכולים משתמשים להוסיף לפרופיל שלהם חלון ראווה וירטואלי שבו יציגו את מרכולתם בפני לקוחות פוטנציאליים. הכלי החדש לא מאפשר רכישה ישירות מטוויטר אלא מוביל לאתר חיצוני שבו מתבעת הרכישה בפועל.
הפיצ'ר הוא בעצם גרסה משודרגת, שלמה ורצינית יותר של ה-Shop Module - כלי שהפלטפורמה בוחנת כבר זמן מה, הכולל "קרוסלות" של מוצרים למכירה, שהמשתמשים יכולים לגלול. הפעם, מדובר במאגר רחב הרבה יותר של מוצרים ושל מוכרים, בצורה של רשימות מסודרות, כשלכל מוצר יש לינק אקסקלוסיבי לפרטיו המלאים.
1 צפייה בגלריה
טוויטר שופס
טוויטר שופס
טוויטר שופס
(צילום: טוויטר)
התוספת של טוויטר שופס באה לידי ביטוי גם בהוספה של תיבת View Shop בעמוד הפרופיל האישי של המשתמשים, בו יוכלו המוכרים להציג רשימות של עד 50 מוצרים. כרגע, השירות זמין עברו "בתי עסק נבחרים ושותפים עסקיים", כפי שמכנה זאת טוויטר, שיכולים להשתמש בו, לפחות בינתיים, ללא תשלום. החברות שנכללות בשלב זה בטוויטר שופס הן ורייזן, Arden Cove, the Latinx In Power podcast, Gay Pride Apparel ו-All I Do is Cook. נכון להיום, רק למשתמשי טוויטר ב-IOS יש גישה כרגע לחנויות הללו, כשהכוונה היא להרחיב את השירות בעתיד.