סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מימין דוד ויסברוד אור אשד מייסדי חברת הסייבר הישראלית LayerX
מימין: דוד ויסברוד, אור אשד, מייסדי חברת הסייבר הישראלית LayerX

חברת אבטחת הסייבר הישראלית LayerX גייסה 26 מיליון דולר

ליירקס פיתחה פלטפורמה שמאפשרת לארגונים עבודה בטוחה מכל הדפדפנים. הגיוס בסבב A הובל ע"י קרן הצמיחה המוקדמת גלילות+ של Glilot Capital Partners, הביא את סך הגיוסים ל-34 מיליון דולר

חברת הסייבר הישראלית LayerX גייסה 26 מיליון דולר בסבב A. הסיבוב הובל על ידי קרן הצמיחה המוקדמת גלילות+ של Glilot Capital Partners, בהשתתפות (Dell Technologies Capital (DTC ומשקיעים נוספים. הסבב מביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-34 מיליון דולר.
LayerX נוסדה ב-2022 על ידי אור אשד, מנכ"ל, ודוד ויסברוד, סמנכ"ל טכנולוגיות, אשר עסקו בשירותם הצבאי בפיתוח מערכות להתקפה והגנה ברשת. בשנת 2017 אשד הוביל את חשיפת קמפיין התקיפה הגדול בהיסטוריה על דפדפן כרום, אשר כלל עשרות מיליוני דפדפנים פרוצים, ואף הביא ללכידתם של האקרים והבאתם למשפט. החברה מעסיקה 30 עובדים, רובם במרכז הפיתוח הישראלי והשאר בארה"ב. ליאור ליטבק, שותף מנהל המוביל את קרן גלילות+, ויאיר שניר, שותף מנהל ב-Dell Technologies Capital יצטרפו לדירקטוריון של LayerX.

1 צפייה בגלריה
עובדי חברת הסייבר הישראלית LayerX
עובדי חברת הסייבר הישראלית LayerX
עובדי חברת הסייבר הישראלית LayerX
הפלטפורמה של LayerX מאפשרת למנהלי אבטחת מידע להפוך את העבודה דרך הדפדפנים הקיימים בארגון למאובטחת ומנוהלת תוך דקות. לאחר ההתקנה צוות אבטחת המידע יכול לחסום או להגביל כל איום הנגרם מהמשתמש, מהדפדפן או מכל אתר בזמן אמת מבלי לפגוע או לשנות את חווית הגלישה.
הפלטפורמה מספקת הגנה כפולה, הן מפני סיכוני אבטחת מידע הנגרמים מפעולות הנעשות על ידי עובדים במכוון או בתום לב, כגון עובדים שמדביקים לתוך ChatGPT מידע ארגוני רגיש, והן מפני תוקפים המשתמשים בדפדפן כתווך תקיפה לחדור לארגון. לדוגמה, באמצעות הפצת תוספים זדוניים שעובדים מורידים בתמימות, או מתקפות פישינג שמנתבות עובדים לאתרים זדוניים.