סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
עמרי גזית מייסד וסמנכ''ל כספים אדג' אסף גזית מייסד ומנכ''ל אדג'
עמרי גזית מייסד וסמנכ''ל כספים אדג' אסף גזית מייסד ומנכ''ל אדג' (צילום מרקוס נהון)

חברת הגיימינג הישראלית אדג' גייסה 30 מיליון דולר

החברה הוקמה ביוני 2021 על ידי האחים אסף ועמרי גזית, וגייסה עד כה סכום של 42 מיליון דולר. את סבב ה-A של החברה הובילה Corner Ventures יחד עם משקיעים קיימים כגון Playtika, שהובילה את סבב הסיד של החברה שעמד על 10 מיליון דולר, Stardom Ventures ו-AnD ventures

חברת הגיימינג אדג' (Edge) גייסה 30 מיליון דולר בסבב A. את הסבב הובילה Corner Ventures יחד עם משקיעים קיימים כגון Playtika, אשר הובילה את סבב הסיד של החברה שעמד על 10 מיליון דולר, Stardom Ventures ו-AnD ventures.
החברה הוקמה ביוני 2021 על ידי האחים אסף ועמרי גזית, וגייסה עד כה סכום של 42 מיליון דולר. לחברה, הממוקמת בת״א, עם סניפים בניו יורק ובלוס אנג׳לס, יש כיום כ-35 עובדים. החברה מאפשרת לגיימרים להפוך כל רגע מהמשחק שלהם ל-Playable בלחיצת כפתור. הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה החברה מאפשרת לכל אחד לערוך את רגעי השיא שלו במשחק ולהפוך אותם למשחקון קצר העומד בפני עצמו.
״הקמנו את Edge מתוך מטרה לאפשר יצירת קשרים עמוקים בין גיימרים", אמר אסף גזית, מייסד שותף ומנכ״ל באדג'. "במקום רק לצפות מהצד, המשתמשים בפלטפורמה שלנו יכולים להיכנס לתוכן של אחרים, לשחק ולשלוט בו ובכך להיות שותפים לחוויה של אותם יוצרי התוכן. אנחנו חיים בעידן שבו צריכת התוכן היא מהירה ומיידית, ולכן חברות המשחקים מוכרחות לספק תוכן חדש בתדירות גבוהה הגוזלת מהן משאבים רבים״.