סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי זנסיטי עידו עברי, מנכ"ל איל פדר לוי
מייסדי זנסיטי עידו עברי, מנכ"ל איל פדר לוי (עידן גיל)

חברת הניטור העירוני זנסיטי פיטרה חמישית מעובדיה

החברה, שפיתחה פלטפורמה המסייעת לרשויות מקומיות ברחבי העולם לנתח צרכים ולקבל החלטות, החליטה לפטר 30 מתוך 150 עובדיה לאור העובדה ש"המצב בשווקים השתנה", כדברי המנכ"ל איל פדר-לוי. רובם פוטרו ממשרדי החברה בישראל

חברת זנסיטי (Zencity) פיטרה 30 עובדים, המהווים 20% מעובדיה. כ-20 עובדים פוטרו ממשרדי החברה בישראל, והשאר ממשרדי החברה בצפון אמריקה.
זנסיטי גייסה עד כה כ-50 מיליון דולר, כולל 30 מיליון דולר לפני כשנה. במהלך השנה האחרונה החברה גדלה בקצב מהיר, ואף ביצעה שתי רכישות של חברות מתחרות בארצות הברית ובקנדה.
החברה, שהוקמה ב-2015, פיתחה טכנולוגיה לניתוח ולמדידת צורכי התושבים בערים כדי לאפשר לרשויות מקומיות להבין את השיח האורגני שמתרחש בקרב התושבים ולהציף נושאים קריטיים. זאת לצד הפצה וניתוח של סקרי דעת קהל יזומים, מייצגים ומהירים במטרה לייעל תהליכי קבלת החלטות.
היום זנסיטי משרתת כ-300 לקוחות, בין השאר את העיריות של ארבע מתוך חמש הערים הגדולות בארצות הברית ואת עיריות תל אביב, נתניה, רמת גן ובאר שבע.
מהחברה נמסר כי השינוי הארגוני ישפיע על כל הדרגים בחברה, ובהם הנהלה בכירה, וכי המהלך יכין את החברה להמשך צמיחה ולהתרחבות גלובלית לאחר שבחודשים האחרונים הוסיפה לקוחות בבריטניה ובאוסטרליה.
מנכ״ל החברה, איל פדר-לוי: "אנחנו עושים שינוי ארגוני בחברה ונפרדים מאנשים מצוינים באמת. זה כואב מאוד ברמה האנושית, אבל זה הדבר האחראי לעשות לטובת הלקוחות והמשימה שלנו. בתקופה האחרונה צמחנו מאוד בכוח אדם תחת הנחות שוק מסוימות, אבל המצב בשווקים השתנה, וזה מחייב אותנו לפעול בהתאם. אני לוקח על זה אחריות.
"המחויבות שלנו לעובדות ולעובדים שממשיכים הלאה היא עמוקה, ונעשה כל מה שאנחנו יכולים בשביל לאפשר להם לעבור למקום הבא בקלות ובבטחה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי לומר לכולם תודה על התרומה האדירה להצלחה שלנו ולרשויות המקומיות שבהן אנו תומכים".