סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מטה חברת Workday קליפורניה
מטה חברת Workday קליפורניה (צילום Workday)

חברת Workday האמריקאית רוכשת את HiredScore במאות מיליוני דולרים

החברה האמריקאית, מהמובילות בתחום טכנולוגיות למשאבי אנוש רוכשת את החברה בעלת המרכז הישראלי- שמשתמשת ביכולות בינה מלאכותית להתאמת עובדים למקומות עבודה. סכום הרכישה לא פורסם, אך הוא מוערך במאות מיליוני דולרים. עובדי החברה הנרכשת יצטרפו לצוותי חברת Workday

חברת Workday האמריקאית, מהמובילות בתחום טכנולוגיות למשאבי אנוש רוכשת את HiredScore האמריקאית עם מרכז פיתוח גדול בישראל - שמשתמשת ביכולות בינה מלאכותית כדי להתאים עובדים למקומות עבודה. סכום הרכישה לא פורסם, אך הוא מוערך במאות מיליוני דולרים.
HiredScore מומנה עד כה במימון עצמי של משפחת קארפ שיש לה אימפריית נדל"ן בארה"ב. לחברה משרדים נוספים בלונדון, אמסטרדם, סן פרנסיסקו וניו יורק. זו הרכישה הראשונה של Workday בישראל ועובדי החברה הנרכשת יצטרפו ל-Workday. הרוכשת נסחרת בנאסדק לפי שווי שוק של מעל ל-80 מיליארד דולר ומעסיקה כ-18 אלף עובדים.
HiredScore הוקמה במרץ 2013 ומנהלת אותה אתנה קארפ. בחברה מועסקים מעל ל-150 עובדים מרביתם בתל אביב וחלקם בניו יורק - בעיקר צוותי שיווק, מכירה ותמיכה, כאשר בישראל נמצא מרכז הפיתוח של החברה.
"אנשים הם ליבת כל ארגון, והשקעה בדרכים חדשות וחדשניות לניצול פוטנציאל הטאלנט חשובה מאי פעם", אמר קרל אשנבך, מנכ"ל Workday. "חברת HiredScore הוא ההשלמה המושלמת לפורטפוליו המוצרים שלנו כאשר אנו מחפשים לספק פתרונות בינה מלאכותית המספקים ערך עסקי אמיתי עבור לקוחותינו. שילוב טכנולוגיות הבינה המלאכותית ששומרות את בני האדם במרכז, יחד עם הבנה עמוקה של נוף כוח העבודה, לעזור לארגונים לשגשג ולהתקדם לנצח".
"רק התחלנו לראות את ההזדמנויות של מה אפשרי עם בינה מלאכותית אחראית בכוח העבודה, וכיצד ארגונים יכולים להשתמש בו בצורה יעילה ואפקטיבית יותר כדי להגשים יעדי טרנספורמציה של משאבי אנוש הקשורים לגיוס וחוויות עובדים", אמרה אתנה קארפ. מייסד ומנכ"ל, HiredScore. "על ידי שילוב המאמצים והחידושים שלנו עם Workday, נוכל לספק ערך רב עוד יותר לחברות ברחבי העולם כשהן רוצות לבנות את פונקציית משאבי האנוש העתידית שלהן".
כאשר מעסיקים נאבקים למצוא את הכישרון שהם צריכים, ועד רבע מהמשרות צפויות להשתנות בחמש השנים הקרובות, מנהלי משאבי אנוש מתמודדים עם שוק עבודה מורכב יותר ויותר.