סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
ג'יי צ'אודרי מייסד ומנכ"ל זיסקיילר
ג'יי צ'אודרי, מייסד ומנכ"ל זיסקיילר (צילום: בלומברג)

בלעדי
ענקית הסייבר האמריקאית זיסקיילר במו"מ לרכישת אבאלור הישראלית ב-250-350 מיליון דולר

החברה הישראלית, המפתחת פתרון סייבר עבור מאגרי נתונים, גייסה עד היום 30 מיליון דולר; בפברואר 2023 רכשה זיסקיילר את קנוניק הישראלית בכ-50 מיליון דולר

ענקית הסייבר האמריקאית זיסקיילר (Zscaler) במשא ומתן לרכישת חברת הטכנולוגיה הישראלית Avalor בכ-250-350 מיליון דולר, כך נודע לכלכליסט.
אם המשא ומתן יסתיים בהצלחה זו תהיה הרכישה השנייה של זיסקיילר בישראל לאחר הרכישה של חברת קנוניק בכ-50 מיליון דולר בפברואר שנה שעברה. עד היום גייסה אבאלור 30 מיליון דולר מסייברסטארטס של גילי רענן וליאור סיימון, סיילספורס ונצ'רס ו-TCV. החברה מפתחת פתרון סייבר עבור מאגרי נתונים (Data Fabric). הרוכשת נסחרת כיום בשווי של 34 מיליארד דולר ומעסיקה כ-6,000 עובדים עם הכנסות שנתיות של כ-2 מיליארד דולר.
אבאלור מעסיקה עשרות עובדים ברמת גן. החברה נוסדה ב-2022 על ידי רענן רז המנכ"ל וכפיר תישבי ה-CTO.
הפתרון של החברה יוצר אינטגרציה בין מקורות נתונים נפרדים ממערכות מדור קודם, מאגרי נתונים, מחסני נתונים, מסדי SQL, יישומים או משאבים אחרים של נתונים, תוך אספקת תצוגה הוליסטית של רמת הביצועים העסקיים. הפלטפורמה של Avalor מאפשרת לצוותים תעדוף סיכונים – לבצע ניתוח של כל נתוני הארגון, לא רק נתוני אבטחה, התאמה ליעדים עסקיים – זיהוי ודיווח על תעדוף של תיקון נקודות חולשה בהקשר עסקי, תוך שימוש במדדי KPI, ניתוח נתונים מלא ומדויק – תגובה מהירה ומדויקת לשאלות מהפעילות העסקית תוך שימוש בנתונים מכל חלקי הארגון, העצמת בעלי העניין, שקיפות בזמן אמת המאפשרת נראות של מקורות הנתונים באמצעות יישום תיוג ותחקור זרימת נתונים עבור צוות האבטחה ושותפים פנים ארגוניים.
רענן רז, מנכ"ל אבאלור ואחד המייסדים של החברה אמר לכלכליסט: "אנחנו חברה מצוינת ומקבלים הצעות רכישה כל הזמן. ממשיכים קדימה בכל הכוח".
תגובת זיסקלייר לא התקבלה.