סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
בוריס גורן וניב שטיינגרטן מייסדי קנוניק
בוריס גורן וניב שטיינגרטן, מייסדי קנוניק (צילום: דויד גראב)

ענקית הסייבר האמריקאית זיסקלייר רוכשת את קנוניק סקיוריטי

סכום הרכישה של החברה הישראלית שהוקמה ב-2020 מוערך בעשרות מיליוני דולרים בודדים. החברה פיתחה פלטפורמה לניהול יישומים ארגוניים שמאפשרת להגן על אפליקציות מפני איומי סייבר ועד היום היא גייסה 6 מיליון דולר

ענקית הסייבר האמריקאית זיסקלייר (Zscaler) רוכשת את חברת קנוניק סקיוריטי (Canonic Security) הישראלית. סכום הרכישה לא פורסם אך על פי הערכה הוא עומד על עשרות מיליוני דולרים בודדים. קנוניק סקיוריטי, שפיתחה פלטפורמה לניהול יישומים ארגוניים המאפשרת להגן על אפליקציות עסקיות בטכנולוגיית Sandbox, גייסה עד היום 6 מיליון דולר בלבד והיא מעסיקה כ-30 עובדים שיעברו לזיסקלייר.
החברה הישראלית הוקמה בשנת 2020 על ידי צמד יזמים מנוסים בתעשיית הסייבר - מנכ"ל החברה בוריס גורין וסמנכ״ל טכנולוגיות ניב שטיינגרטן. בתפקידו הקודם, גורין כיהן כמנהל פעילות מחקר אבטחת מידע ב-Proofpoint, שם הוביל את מוצר זיהוי איומי ה-SaaS, משלב הרעיון ועד להתקנות באלפי ארגונים. שטיינגרטן, לשעבר מייסד ושותף ב-OverOps, הוביל את התכנון והפיתוח של אחד הפתרונות הראשונים בתחום ניתוח ביצועי אפליקציות.
ב-2021 רכשה זיסקלייר את חברת הסייבר הישראלית טראסטדום (Trustdome) בכ-40 מיליון דולר לאחר שהחברה הישראלית גייסה 3 מיליון דולר בלבד. הרוכשת נסחרת בנאסדק לפי שווי של כ-19.5 מיליארד דולר עם הכנסות של כמיליארד דולר ב-2022 ומעסיקה כ-5,000 עובדים.
בהודעה שהוציאה זיסקלייר לרגל הרכישה, היא מסרה: "ארגונים מאמינים שהנתונים הקריטיים שלהם מאוחסנים ומוגנים בפלטפורמות SaaS. במציאות, הנכסים הללו מוחזקים בצד שלישי - לקוחות דוא"ל וצ'אטבוטים - מה שמביא חשיפת נתונים וסיכוני סייבר לשרשרת האספקה של ה-SaaS שלהם".
לכתבה זו פורסמו 0 תגובות ב 0 דיונים
הוספת תגובה חדשה
אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר אתתנאי השימוש של כלכליסט לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.