סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

עושה סדר בניהול התוכנות של הארגון: Torii גייסה 50 מיליון דולר בהובלת Tiger Global

את הגיוס עבור החברה הישראלית שפיתחה פלטפורמה לניהול אוטומטי של SaaS הובילה טייגר גלובל, שסייעה לטרויי להגיע לסך גיוסים של 65 מיליון דולר. בין לקוחות החברה: באמבל, פייבר ופאלו אלטו. "הדרך הישנה של קבלת החלטות לגבי תוכנות ארגוניות כבר לא עובדת כשמדובר בענן"

חברת טוריי (Torii) המפתחת פלטפורמה לניהול SaaS באופן אוטומטי גייסה 50 מיליון דולר במסגרת סבב B בהובלת Tiger Global Management. סבב גיוס זה מביא את טוריי לסך כולל של 65 מיליון דולר שגייסה עד כה. החברה סירבה לציין את השווי בו גייסה אך מסרה כי הוא עלה משמעותית מהסבב הקודם.
מלבד Tiger Global השתתפו בסבב גם המשקיעים הקודמים Wing Venture Capital, Global Founders Capital, Uncork Capital, Entree Capital ו-Scopus Ventures. הגיוס הסתיים בסוף שנת 2021.
החברה פיתחה תוכנה לניהול התוכנות בארגון, שסיפקה לשוק הבינלאומי גישה שונה לחלוטין לניהול תוכנות ענן, ואומצה על ידי פלטפורמות רבות. בשונה מכלי ניהול SaaS מסורתיים, Torii מאפשרת לחבר את הפעילות העסקית כולה אל תוכנות הענן תוך שמירה על סינכרון מושלם בניהול היישומים – גם כשהפתרונות הטכניים מתרחבים באופן מבוזר לרוחב הארגון. לא רק שלקוחות טרויי יכולים לאתר ולזהות בקלות את כל תוכנות ה-SaaS שלהם, הם גם יכולים לבצע פעולות שיתרמו לעסקים שלהם במהירות ובאופן אוטומטי.
1 צפייה בגלריה
אורי הרמתי
אורי הרמתי
מייסד ומנכ"ל טוריי אורי הרמתי
(צילום: לנס הפקות)
בין לקוחות החברה הישראלית שמעסיקה 85 עובדים: Instacart, Bumble, Athletic Greens וכן חברות טכנולוגיה ישראליות כמו Palo Alto Networks, Monday.com, Appsflyer, Fiverr, Payoneer ועוד.
"הדרך הישנה של קבלת החלטות לגבי תוכנות ארגוניות באופן מרכזי כבר לא עובדת כשמדובר בענן", אומר אורי הרמתי, מייסד ומנכ"ל החברה. "כיום העובדים יכולים להפעיל, להטמיע ולרכוש כל תוכנה חדשה בענן. ההשקעה של Tiger בנו מהווה חיזוק של תפיסת העולם הייחודית שלנו – גישה שתומכת ביכולת של צוותי IT להעצים עובדים וחדשנות במקום להיות עסוקים במרדף מתמשך אחר Shadow IT".