סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

אקזיט ללא רווח: אנבידיה רוכשת את Excelero הישראלית בכ-35 מיליון דולר

החברה הישראלית, המפתחת ומספקת טכנולוגיות אחסון מבוססות תוכנה, גייסה סכום דומה מאז הקמתה, כך שהרכישה לא תניב רווח למשקיעים

אנבידיה רוכשת את חברת הסטארט-אפ הישראלית אקסלרו (Excelero) – המפתחת ומספקת טכנולוגיות אחסון מבוססות תוכנה. סכום הרכישה לא פורסם על ידי החברות, אך לפי הערכות הוא עומד על כ-35 מיליון דולר בלבד. אקסלרו שהוקמה ב-2014 גייסה סכום דומה מאז הקמתה, כך שהרכישה לא תניב רווח למשקיעי החברה. בעקבות הרכישה צפויים כ-30 עובדי החברה הנרכשת להצטרף לאנבידיה.
בין המשקיעים בחברה הישראלית ניתן לציין את באטרי ונצ'רס, קוואלקום ונצ'רס, זרוע ההשקעות של קוואלקום, שלמה קרמר, מיקי בודאי, Square Peg Capital האוסטרלית, דייויד פלין, אנג'ל ומייסד Fusion-io, ד"ר גיורא ירון , מלאנוקס שנרכשה על ידי אנבידיה, קרן ההשקעות של וסטרן דיגיטל ועוד. החברה הוקמה בידי ליאור גל, יניב רומם, ד״ר עופר אושרי ועמרי מן.
אקסלרו, שנוסדה ב-2014, שיתפה פעולה עם מלאנוקס שנרכשה על ידי אנבידיה במשך שנים לטובת האצת טכנולוגיית האחסון שלה והיתה גם משקיעה שלה.
אנבידיה מעסיקה כיום כ-2,800 עובדים בשבעה מרכזי פיתוח בישראל: יוקנעם, תל חי, רעננה, תל אביב-יפו, ירושלים, קריית גת ובאר שבע.
1 צפייה בגלריה
מטה אנבידיה Nvidia סנטה קלרה קליפורניה
מטה אנבידיה Nvidia סנטה קלרה קליפורניה
מטה אנבידיה בקליפורניה
(צילום: שאטרסטוק)